Accepterad Sockerkaka | Medlem ansökning [Durre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lokeee

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198986225031/UwU

Vad är ditt namn i verkligheten? Loke Ericsson

Vad är ditt discord namn? Loke#6912

Vad är ditt födelsedatum? 18 November 2006

Berätta om din karaktär. Hans bakrund han är 7 år och att när han var liten så var hans mamma en riktig missbrukare och hans pappa var alkholist hans pappa brukade slå honom som barn och han fick ingen kärlek hans mamma var nästan aldrig hemma hon var bara ute och köpte droger och sålde och rökte massor av droger. Men då kom han till en barn familj för han sa till läraren och dom raporterade till sos då mådde han bra med sin nya familj syster och brorsor han växte upp bra. Nu så har han blivit äldre och letar bättre möjligheter han är 22 år och han älskar att mecka med bilar och spela bowling. Han har inte riktigt än köpt en bil han försöker hitta nån billig bra. Han gillar även att jobba men vill komma in och jobba hos falck eller meko. Han mår ganska bra han gillar att hänga hemma i soffan och kolla tv men han är riktigt rädd för spindlar och speciellt ormar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har rolig och seriös rp, Jag gör roliga scenarion och är en riktigt trevlig spelare. Jag gillar unive verkligen föra att de är så bra rp. Jag tycker att just jag ska bli medlem för jag vill in i rp och bara jobba många timmar tjäna in mina pengar och köpa riktigt nicea bilar. Och jag gillar verkligen rp unive är nog den bästa rp servern jag hittat

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion och rolig rp, Jag är riktigt trevlig mot alla folk. Jobba på jobb och göra reports på folk som inte sköter sig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Jag vart rekomenderad av Five M att den var en populär i just sverige :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka