Accepterad Sockerkaka | Ban överklagan (Troik)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lokeee

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198986225031/

Ditt Hex-ID: 11000013d26e587

Vad är din discord tagg? Loke#6912

Vem var det som bannade dig? Troik

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: nmqksl Anledning: Oseriös RP + Powergaming Går ut om: 4 dagar 23 timmar 55 minuter Placerad av: Troik

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hoppade ur bilen med handklovar och bilen var låst och mina kompisar stod där och väntade på mig och jag hoppa in deras bil och drog! Och innan det så krockade jag utan att säga aj eller någonting jag sa aj helvete men klickade inte på N!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gasade med bilen på piren så fick jag en liten sladd så polisen stoppa mig och då så körde jag bara och drog när båda dom hoppa ur bilen och sen så krockade jag och hoppa ur bilen och sprang https://medal.tv/games/gta-v/clips/xEfsNXzi1HenD/d1337RhSBCiN?invite=cr-MSxOdE0sNDQ0Mzc1MjQs där är ett klipp på när jag krockar utan att säga aj! Efter det så åkte vi till polisstationen och där så snackade dom ihop sig jag skulle få 90 min fängelse! Så vi åkte till kriminalvården och så såg jag mina vänner där vänta på mig så jag hoppa ur bilen medans den var låst och jag hade handklovar på mig!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var inte en felaktig ban men vill verkligen spela på unive är det så tråkigt men jag borde absolut inte ha gjort så!och det ska absolut inte hända igen!

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Innan vart jag bannad för att jag krocka in i en bil men det vart en lagg så för mig var min bil hel och han körde på fel sida av vägen och jag vart sur så jag åkte fram till honom och kalla han idiot sen åkte jag och då vart jag bannad! Och efter det lärde jag mig att ibland kan de lagga till igentligen så märker man att det ser yut som man krockar och den ena flyger så får man rpa att man själv blev skadad!

Och att jag spelade på en annan server! Av det lärde jag mig att man inte får spela på några andra servrar så jag har inte gjort något sånt igen!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja skulle jag fått spola tillbaka i tiden så skulle jag inte kört ifrån polisen! Och så skulle jag absolut inte ha hoppat ur bilen sådär! Och köra lite mer seriös rp! Jag borde även ha sagt aj när jag krockade in i väggen sådär i spelet jag sa det bara irl utan att klicka N för hade en liten hjärtklappning och panik när jag körde ifrån dom!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag absolut inte ska köra så oseriöst någonsin igen nästa gång ska jag rpa på en högre nivå och inte använda powergaming eller oseriös rp ska lägga min rp nivå jätte hög nu och ska abslout inte göra nått liknande! Nästa gång ska jag bara vänta ut mina minuter i fängelse om jag hamnar där igen och gör mina kompsiar så där ska jag inte hoppa in i deras bil!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart!

Vi har skrivit lite med varann i PM och han har lärt sig utav sin ban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka