Nekad Sockerkaka | Ban överklagan [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lokeee

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198986225031/

Ditt Hex-ID: 11000013d26e587

Vad är din discord tagg? Loke#6912

Vem var det som bannade dig? Troik

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: nmqksl Anledning: Oseriös RP + Powergaming Går ut om: 4 dagar 23 timmar 55 minuter Placerad av: Troik

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hoppade ur bilen med handklovar och bilen var låst och mina kompisar stod där och väntade på mig och jag hoppa in deras bil och drog!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte polisbil till kriminalvården och sen så stod mina kompisar där och väntade så jag hoppa in i deras bil och drog med dom sen så vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel för att jag hoppade ur bilen medans den var låst och att jag hade handklovar på mig tänkte inte riktigt så lågnt men visste inte att bilen var låst!

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Fick en ban för jag spelade på en annan server och det var för jag var bannad men jag lärde mig efter det att jag inte ska spela på andra servrar alls och det ska inte hända igen!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde bara stannat i bilen och väntat ut mina 90 minuter men istället så hoppade jag in i kompisens bil!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag absolut inte ska hoppa ur polisen bilen medans dörren är låst och att jag har handklovar på mig! Jag ska inte göra om detta igen och nästa gång ska jag bara vänta mina 90 min eller om de är mer!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut!

Du blev bara inte bannad för det där utan också powergaming.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka