Accepterad Sockerkaka | Ban överklagan [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lokeee

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198986225031/

Ditt Hex-ID: 11000013d26e587

Vad är din discord tagg? Loke#6912

Vem var det som bannade dig? Krato

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: yochek Anledning: Korrupt inom yrke Placerad av: Krato

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tjuvkoppla en bil och man får inte göra de! Och tydligen hade jag indraget medlemskap så jag får inte jobba då! Men jag kunde skriva i Blocket och Twt så jag trodde jag inte hade indraget medlemskap!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tjuvkopplade bilen och sen kom staff och permabanna mig!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel jag borde ha vetat att när man kan skriva i blocket och twt och vart inte sparkad från marja lisas så är man icke medlem! jag trodde de var tvärtom! Men jag borde inte tjuvkopplat bilen det var onödigt men min kompis skulle testköra den så jag väntade på honom och medans tog jag fram bilen och tjuvkoppla den!

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vart bannad senaste gången för en kille hade krockat han svängde hår och krocka rakt in i en väg för att han körde på fel sida av vägen!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle bara inte låtit han testköra den! och inte ha jobbar kvar!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska tjuvkoppla bilar och sånt jag ska inte göra något sånt!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut!

Det kommer jag inte göra om för har spelat på unive i 2 veckor snart har kommit väldigt långt och vill inte bli av med allt jag gjort alla mina bilar och allting!

Säger som 320 alltid säger, Hur ska vi veta att du inte begår samma regelbrott igen? @Philip320
Det kommer jag inte göra om för har spelat på unive i 2 veckor snart har kommit väldigt långt och vill inte bli av med allt jag gjort alla mina bilar och allting!

Det kanske du borde tänkt på innan du begick korruption

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka