Accepterad Sockerkaka | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lokeee

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198986225031/

Ditt Hex-ID: 11000013d26e587

Vad är din discord tagg? Loke#6912

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? 5 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: czkqyz, Anledning: GROV FEAR RP. Går ut om: 4 dagar 23 timmar 58 minuter. Placerad av San .

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte riktigt värnade om min liv som man ska göra! Det var säkert helt rätt men jag vet att det var riktigt fel. Och jag bröt mot regler som står i reglerna jag har läst alla regler men jag lovar att inte göra om något liknande.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på torget och jag var med en kille vi hade stått och snackat ett litet tag och tillslut då kom det en vit stor suv men 4 personer i bilen jag frågade om dom kunde laga min bil för den var trasig då sa dom om jag åker med dom så kan dom laga den gratis till mig och hade stått och väntat jättelänge och jag hade liksom inga pengar. Så sa jag att jag kan vara gratis gissla om dom kunde laga min bil och det gick dom med på. Men också för att jag ville lära mig lite om hur man gör bankrån/butiksrån för man ser hur dom gör under ett så man lär sig lite mera kriminell regler. Efter det så tog dom mig in i sin bil åkte en liten bit och därefter blev jag bannad i 5 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban jag gjorde väldigt fel och det är inget jag kommer göra om! Jag har precis börjat spela på unive igen men jag hade försökt fått lagning i 1 timme och då så sa jag att jag kan va gratis gissla om dom lagar dom var på väg att laga sen vart jag bannad. Jag kommer absolut inte göra om något sånt här igen det är bara att jag var så trött på att stå och vänta på någon som kunde laga! Men jag kommer bara vänta längre nästa gång och värna mera om mitt liv.

Jag kan förklara vad jag vart bannad för: GROV FEAR RP, Det är alltså att man ska värna om sitt liv t.e.x har man en pistol mot sitt huvud ska man inte springa därifrån utan man ska rpa på att man är rädd. Men i mitt fall så sa jag att jag kunde vara gratis gissla alltså värnade inte jag om mitt liv för jag skulle aldrig ha gett ut mig själv i verkligheten till någon för att göra butiksrån bara för att dom ska laga min bil!

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror jag har 4 st jag kommer bara inte ihåg alla.

1. En var att jag ljög i support om att jag inte hade rdmat en kille men jag hade det dom fick reda på det genom min kompis sa det till dom och då fick jag permanent ban.

2. En var att jag powergameade då körde jag in i en vägg och sprang bara därifrån då fick jag 1 dag tror jag. Men då var jag ganska ny inom rp och försökte fortfarande lära mig alla regler inom rp. Kan bara förklara snabbt: Powergaming: Det är att man använder sig av omänskliga krafter t.e.x som jag gjorde krockade in i en vägg i kanske 250 km/h och hoppade ur bilen som ingenting.

3. En var att jag hade jaktvapen på mig medans jag inte var jägare jag trodde att det var kriminella vapen om man säger så fast jag var inte kriminell så¨det var halvt krim utan krim. Då fick jag ban på 1 dag tror jag! Men nu har jag lärt mig att man t.e.x kan lägga sina jaktvapen i bilen om man är jägare.

4. Och att jag lallade på piren jag var med mina kompisar och jag låtsades ramla in i folks bilar efter det så blev jag bannad tror det var 1 dag men det har jag inte gjort om igen. Och nu har jag blivit bättre inom rp och kommer bidra med seriös rp och inget lall.

5. Och att jag var koruppt inom yrke och tjuvkopplade bilar från marja-lisa och jag hade fått indragen medlemskap för att jag gick in på en annan server i 10 min men tyckte den var dålig jag ville bara testa då fick jag indragen. Men jobbade ändå kvar på jobbet Marja-Lisa för jag trodde att jag hade kvar medlemskap men nu har jag lärt mig att man inte är koruppt inom yrke och skulle det bli så att man blir av med

6. En gång så vart jag tagen av polisen för jag körde ifrån dom och krockade då tog dom mig vi åkte till station efter det åkte vi till fängelset där mina kompisar var jag hoppade ut ur bilen med handbojor på och öppnade dörren till min kompis bil sen drog vi då blev jag bannad 5 dagar. Nu har jag lärt mig att det var Fail rp och att man absolut inte kan hoppa ut ur en bil och ta av sig bältet med handbojor det är helt omöjligt och att öppna en bildörr på 2 sekunder som jag gjorde man måste vända sig om och så.

ALLA DOM HÄR BANS VAR FRÅN KANSKE 6 MÅNADER TILLBAKA!

Jag har lärt mig av alla mina bans alltså jag har tagit lärdom och gör motsatsen till det jag gjort fel på bansen.

Jag tror att det var flera bans men dom kommer jag inte riktigt ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag borde bara ha väntat längre på lagning för tillslut så kommer något säkert. Jag ska absolut aldrig göra om det här regelbrottet. Jag kommer nästa gång säga nej man ger inte ut sig själv bara för att någon ska laga ens bil!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag absolut aldrig ska göra GROV FEAR RP igen jag ska istället vänta på tillslut så kommer någon man behöver inte ha stress jag kommer värna mera om mitt liv så det blir så bra rp som möjligt! Men jag har precis börjat på unive igen och hoppas verkligen på att jag kanske blir godkänd jag kommer aldrig göra om något sånt här igen. Jag kommer även läsa igenom reglerna en extra gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag!

Senast ändrad:
Kommer inte göra om detta igen. Det var riktigt onödigt av mig, Ska absolut aldrig hända igen. Jag har även läst alla reglerna en extra gång nu!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka