Accepterad Socialbidrag | Medlem ansökning [jojo08_08]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Socialbidrag

Medlem
Meddelanden
469
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Socialbidrag

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter anders tegnell, han har varit med om mycket i denna stad. Han hade en rätt så svajig uppväxt där pappa drack och morsan var nästan aldrig hemma. Han blev då uppfostrad av sina kompisar vilket inte är det bästa Han är även väldigt intresserad i bilar eftersom det var det han höll på med när han flyttade hemifrån. Han är 21 år gammal Ända sedan Anders Tegnell lämnade därför sina uppdrag som statsepidemiolog och avdelningschef på Folkhälsomyndigheten den 14 mars 2022. Behövde han skaffa ett nytt jobb och blev då polis. Min karaktär har varit polis förut och fyllde nyss år. Han gillar att surfa på helgerna och vara ute med båten och ta det lugnt. Han har även ett stort interesee för amerikanska samlar objekt som har samlar väldigt mycket på. Min karaktär är en väldigt lug och intim person som inte söker problem utan mer söker lösningar och lever i sin egna lilla bubbla. Man kan säga att man karaktär är den lugna personen som vill alla väl och försöker sitt bästa för att alla ska må bra. Min karaktär är också väldigt självsäker ifall min karaktär förösker eller vill något så är det så det ska bli. Min karaktär är också väldigt ung vilket gör att många saker min karaktär gör speglar det en steriotypisk 23 åring gör.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag kommer bibra men en hög nivå på min Rp nivå där jag kommer fortsätta sträva för att utvekla den. Jag kommer även bidra med rolig och kreativa scenarion där alla har en chans att vinna och förlora. Jag kommer även ha en extremt bra social Rp, och sträva för att göra dom flesta scenariorna så social som möjligt.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min kraktär vill bli polis för tillfället, han kanske vill införskaffa sig en bil eller motorcykel just nu annars har han inga framtidsplaner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bibra men en hög nivå på min Rp nivå där jag kommer fortsätta sträva för att utvekla den. Jag kommer även bidra med rolig och kreativa scenarion där alla har en chans att vinna och förlora. Jag kommer även ha en extremt bra social Rp, och sträva för att göra dom flesta scenariorna så social som möjligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ge alla spelarna en chans att vinna scenariot och inte bara spela för att vinna själv,, som kallas powergaming.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det va så längesedan jag spelade på unive så har ingen koll på mina banns.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Failrp detta är att man inte värnar om sitt liv, t.ex att man inte blir rädd när man utsätts för ett pistolhot eller att man under ett beväpnatrån som gissla inte spelar rädd och rpar med. Powergaming är att man gör omänsklig saker. T.ex man blir skjuten i benet men springer iväg som att inget hänt eller att man krockar men inte spelar skadad.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka