Nekad Socialbidrag | Beslut Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Socialbidrag

Medlem
Meddelanden
469
Reaction score
18
Ditt discord namn: Socialbidrag

Ditt Hex-ID: 110000117933d47

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen Staff, medlem, krim samt patent jag hade, P bann (När jag fick indragen krim stod det endast "," alltså ingen motivering eller klipp så tyckte det hela händelseförloppet var lite flummigt.

Vem/vilka tog beslutet? Ludde

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom att jag ej ville forsätta som krim ansvarig. Jag skrev till LUDDE att vill ej fortsätta. Finns där plats i don så tar jag det men annars säger jag upp den. Han drog då min staff roll. Jag gick sedan under kvällen med mitt gamla gäng och blev bannad för korruption. Han tyckte att det var korruption att gå med ett gäng direkt efter varit krim ansvarig.

Hur är beslutet felaktigt? Eftersom att det aldrig varit så och inte finns någon regel som säger så. Känns väldigt tråkigt när man försökte hjälpa servern genom både att vara helper samt att donera in patent och krim roll.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://unive.se/threads/socialbidrag-beslut-%C3%96verklagan.240611/#post-881914

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Hade vart tråkig om man ej får komma tillbaka som staff iaf men om de går så hade det varit roligt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka