Nekad Socialbidrag | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Socialbidrag

Medlem
Meddelanden
469
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198355791175/

Ditt Hex-ID: 110000117933d47

Vad är din discord tagg? Socialbidrag

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: bubbleban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag valde att skjuta däcken på en kille som hade dödat en polis. Det enda jag kan tycka är att ja det är lite många skott jag skjuter men till mit försvar så skjuter jag endast däcken och inget annat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hoppade ut från polisens stegbil för att skjuta däcken på en misstänkt polismördare. Vi hoppade ut skjöt sedan körde vi ifrån platsen för att påbörja ett efterföljande.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker bannens tidslängd är för lång då jag tycker att man skjuter 3-4 skott för mycket inte är något att bli bannad för jag är även en grön spelare och har nu 1 bann på 3 månader. Jag anser att det är för hårt att banna någon för och vill gärna bli unbannad då jag har utbildning imorgon.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte varit bannad på över 3 månader jag har inte särskilt bra ide på vad det handlar om och vill gärna verkställa att inte ha några banns längre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skjuta mindre oavsett om våran bil gick otroligt dåligt jag har dessutom lärt mig att istället för att skjuta med ett automat vapen kan man andvända semi auto vapen så att det inte blir så många skott. Detta gör att det blir lite mindre skott och bättre resultat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte fortsätta skjuta så många skott med automat vapen utan andvända glock istället för att neutralisera situationen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka