Antagen Socialbidrag | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Socialbidrag

Medlem
Meddelanden
469
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad heter du på discord? Socialbidrag

Vad är ditt Hex:ID 110000117933d47

Ange ditt födelsedatum 28 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv beroende på prov, skola, gym, vänner men annars kanske 10 timmar i veckan

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan Början på 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://media.discordapp.net/attachments/1401669600139284512/1422324230812471388/E39A6D75-C4D7-430D-B745-B285B0BAB161.png?ex=68dc422a&is=68daf0aa&hm=42e48527c5bfc19dd64d2c31e6fb7f8e6d3477ed4e7de4c79c857248397b0fdb&=&format=webp&quality=lossless&width=1792&height=538

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. För mig är servervakt någon som kan reglerna men även en spelare som har en uppgift att kunna rp,a och utvecklas Unive och att underlätt för staffs. En servervakt ska även bete sig bra mot andra spelare men även vara en förebild man ska inte lalla som servervakt utan ta hand om den rollen. En servervakt för mig är även någon som är en förebild och kan hjälpa andra personer som har gjort fel eller har en allmän fråga om servern. Dessutom tycker jag att om man är servervakt ska man inte bli bannad hela tiden utan det betyder att man inte kan hantera rollen.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill vara en servervakt är någon som inte bannar så fort folk gör ngt litet fel utan försöker hjälpa dem istället. En bra servervakt kan även vara att man ska vara snäll och inte sitta och bli bannad varje dag för lall osv. Jag tycker att som servervakt ska du vara en förebild och inte abusa sina perms och veta hur man andvänder dem.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. T.ex jag är i ett gängkrig jag får ett skott i pannan och väljer då att reviva mig själv vilket ger mig en till chans och det får man verkligen inte göra. T.ex du blir rånad av 3 personer och du kickar alla för att du inte vill bli rånad. T.ex polisen är efter dig du har en glock-19 på dig du väljer att lägga in den i bagage luckan och sedan dv,ar du bilen så att polisen inte får tag i bilen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka