Accepterad SocialaM5 | Beslut Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SocialaM5

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Ditt discord namn: Rasse.#1337

Ditt Hex-ID: steam:11000015c881547

Vad för typ av beslut gäller det? 30 dagars ban och indragen medlem + krim roll

Vem/vilka tog beslutet? COL, William, Sweolsson LUDDE

Varför tror du själv att beslutet togs? Det anser att jag hoppar ut och skjuter direkt och bidrar med jävligt dålig RP. Det är vad som står i Ban meddelandet när jag försöker gå in på Unive.

Hur är beslutet felaktigt? Ja det är felaktigt eftersom jag är inte bidragande till någon shoot on sight i klippen som bifogats till mig. Som ni ser på klippsen jag visat här nedan så är det scenariot som ni hänvisar till var jag inte den som började skjuta. Jag går inte ut förns efter att ungefär 15 andra personer redan hade börjat skjuta mot den röda. Det var alltså inte jag som skapade kaoset, utan jag reagerade på det som redan hände runt mig. Min intention var aldrig att bryta mot några regler, och jag trodde att jag hanterade situationen på ett korrekt sätt. Även så vitt jag vet träffade jag ingen i bilen, och jag dödade definitivt ingen. Jag var noggrann med att försöka inte skjuta för att döda, gick för däcken. Men även så tycker jag att beslutet om en 30 dagars ban och att mina roller togs bort är för hårt med tanke på omständigheterna. Det hade varit mer rimligt att få en varning eller en kortare avstängning om ni anser att jag gjort något fel. Men att enbart åtgärda mig och inte resterande 20 personer deltagande i scenariot känns fel.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://www.twitch.tv/yesbox_/clip/CrypticAcceptableMinkDerp-tD5LeLEwwXBBzW7D

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka