Nekad snygggrabb22 | Medlem ansökning [Anbeza]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snygggrabb22

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ceasar kaailng

Vad är ditt discord namn? brokeboy123456789#3636

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bengt Oloffsson han är 30 år gammal just nu och har bott i sin mammas källare tills han var utsparkad när han var bara 16 år gammal från sin mammas källare när han blev utsparkad så hade han en känsla om att ingen gillar honom och att han är värdelös i denna världen han gick på sidan av vägen i regnet och med tårar rinnande från hans ögon han tänkte till sig ''Vad ska jag göra med livet nu?'' tänkte han. Han gick på sidan av vägen tills han orkade inte mer gå. Han gjorde tumme upp på sidan av vägen tills en bil kom Bengt frågar ''Vart ska ni?'' personen i bilen sa Unive efter att Bengt hörde staden Unive så följde han med de när han kom till staden så kände han sig välkommen och bra när han kom till staden fick han ett intresse av att vara polis. Så vad gjorde Bengt? Jo han googlade upp på sin mobil om hur man blir polis i staden Unive och Google sa att man ska ha medlemskap i staden först Bengt googlade hur man kan bli det och sedan så fick han svaret och nu är det han söker medlemskap

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett bra rp eftersom jag kan skaffa jobb nu med medlemskapet och göra rpn bättre

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en partner.

Hur hittade du Unive? några pollare sa att det va mycket bättre en den servern va i först

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka