Accepterad Snutdriftarn | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Akillezzz

Aktiv Medlem
Meddelanden
268
Reaction score
92
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199126692700/

Ditt Hex-ID: 11000014586435c (Hex)

Vad är din discord tagg? akillezzz

Vem var det som bannade dig? savage

Bild på banmeddelande: savage.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo jag hamnade inuti en skottlossing efter att vi skulle ta gisslor sedan kom en staff då i detta fall [Savage] och staffen såg endast vad som hände i slutet för staffen kom på shooting loggsen och ville kolla vad som försigår! och då Fear RPade jag vilket jag erkänner till och har tatt stor lärdom utav sedan hade jag gjort en sme tidigare som buggade för den kom aldrig fram men just när jag ställer mig upp väljer den att komma fram såklart. Kort därefter får jag en ban utav [Savage] och den bannen var rätt!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag och tre vänner åkte bil efter vi planerat ett stort scenario då det handlade om ett juvelrån samt kidnappning då vi skulle kidnappa folk och ta som gisslan. Vi åker mot kokain plocket för min vän hade ringt en kille som backstabbade sina två vänner ingame som var där, vi går till honom och pratar med honom när vi är 3 med vapen och dom 2 med vapen men håller ej uppe dom. Han berättar var dom är och vi rör oss mot busken dom sitter i sedan går vi emot dom med skarptladdade automat karbiner och siktar på dom men då tar dom tillfället att börja skjuta och jag blir träffad i foten och min vän i skallen, Jag trodde dom skulle skjuta ihjäl mig först så jag gjorde /me medvetslös men det behövdes inte för dom gick runt och skrek eyyy bror ta hans vapen den e galen robba han och då tänkte jag att jag inte behövde min /me men den var buggad så det tog lång tid innan den ens kom fram så jag ställer mig upp och vänder mig medans han riktar på mig sedan flickar jag snabbt till kanten och skjuter han i magen när hans vän som backstabba dom stod framför honom och det var självklart fel utav mig jag skulle låtit han råna mig på det jag hade än att skjuta honom när han ändå hade ett vapen emot mig och det var väldigt dumt och jag ångrar mig grovt och tagit sedan stor lärdom utav min ban på 7 dagar vilket jag tyckte var lite mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban jag skulle inte gjort som jag gjorde i stunden det var absolut inte okej att göra det jag gjorde och anledningen till jag gjorde det jag gjorde var för jag blev lite upphetsad i stunden och tänkte inte lika långt som man brukar göra och borde göra i alla scenarion och det är inget att skylla på efter som jag själv borde kunna kontrollera det. Viktigast av allt är att jag nu tagit lärdom utav mina misstag och det var väldigt dumt och hårt straff därför kommer jag ta detta med mig i framtiden så att detta misstag ej sker igen och det kommer det inte utan detta var bara ett engångs misstag!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. gammalt när jag var ny till rp 2021-2023 sedan nu Anticheat fel aktig, bans felaktiga därför jag blev gul markerad nu och fick sån stor ban men det är bara för folk bannat fel och jag fått unban direkt efter!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo om vi backar tiden till när scenariot var igång så först och främst skulle jag aldrig ställa mig upp utan grova skador för jag precis fått ett skott i mitt ben men väljer att ställa mig upp med en skarpladdad automat karbin som väger bly samt att jag sedan vänder mig och skjuter gärningsmannen i magen det skulle jag aldrig gjort jag skulle istället kanske ställa mig upp och släppa mitt vapen sedan lyfta mina händer i stor smärta och låta han ta mina grejer sedan söka upp vård och ta det därifrån inte bara skjuta osv!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkerligen har haft bannen i ungefär 2 och en halv dag nu och har suttit varje dag och tänkt på hur dumt misstag jag har begått och ångrar mig verkerligen grovt och hade så gärna velat komma tillbaka och spela och det jag gjorde var verkerligen dumt och jag har tatt stor lärdom utav mitt misstag nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det vet jag!

Tillbaka