Inaktuell Snutdriftarn | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Akillezzz

Aktiv Medlem
Meddelanden
268
Reaction score
92
Vad är ditt namn i verkligheten? valentino

Vad heter du på discord? akillezzz

Ange ditt födelsedatum 3 December 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jo jag har då extra tid över min rp och lite så och då tycker jag att jag kan hjälpa till och underlätta för dem andra och hjälpa till helt enkelt då jag har över 10 timmar som jag kan sitta och ta M/A intervjuer / ansökningar! Jag tror att detta är väl behövligt för hur det är just nu, Hur jag har sätt det från min vinkel så har inte dom som är medlemskaps ansvarig så mycket tid utanför RP:N jag är inne och rpar men jag har fortfarande tid för M/A och det kommer inte vara några konstigheter eller hinder för mig eftersom jag prioriterar denna positionen självklart!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Yes varför ni just skall välja mig är för att jag är väldigt erfaren inom detta området eller vad man ska kalla det " Arbete " Då jag har varit Medlemskaps ansvarig ett par gånger innan och har alltid skött det utförligt och proffsig utan några konstigheter och tillo med fått + rep och så vidare av MOD+ på grund av arbetet jag utförde på proffsnivå och fick aldrig dålig kriktik och aldrig blivit demotad utan att jag lämnat frivilligt efter några månader eftersom jag blev chef över ett företag och annat i privatlivet! Jag är härmed väldigt mogen av mig och tar saker strikt och seriöst samt att jag är välidgt lugn och sansad samt väldigt trevlig som person och kan handskas bra med stress och o mogna personer och så, Jag är ochså arbetsvillig så jag kan ta intervjuer osv när som helst när det behövs!!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jo eftersom att du sitter på en soppas hög roll på unive så skall du visa gott / bra exemplar på hur man skall vara mot andra så då skall man vara väldigt trevlig mot alla som sitter i intervjun och utanför och vara ödmjuk och pålitlig och visa ett gott ansikte utåt på unive!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jo jag skulle vilja göra det lite mer seriösare och så för det är ett stort steg man tar när man blir medlem, Man låser plötsligt upp massa saker T.ex du kan börja jobba bli chef osv vilket folk inte upskattar så bra eftersom dom bara skiter i regler och tror dom kan göra vad som helst för att dom är medlem och det är inte så det ska vara!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att man ska innan man blir medlem på unive ska lära sig alla regler och som medlemskap ansvarig ska man ochså lära dom om de inte kan en speciell regel eller inte låta dom in om de inte kan de flesta av serverns regler. Betydelsen att vara medlem på unive är enkel, som medlem har du skyldigheter att följa serverns regler annars ska man inte befinna sig på servern eftersom vi har strikta krav på unive roleplay och det har vi som Medlemskaps ansvarig skydlighet att försöka hålla dessa standars när folk får sitt medlemskap.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som medlemskap ansvarig är att innan de blir godkända för att bli medlem helt enkelt skall de kunna alla grundregler för att inte bryta mot de inom kort framtid. Om man T.ex skall neka en person så har man ett stort ansvar att förklara samt resonera varför personen i fråga blev nekad och inte vara rädd eller nervös som medlemskaps ansvarig att neka ens intervju eller skriftliga för det kan påverka min roll som medlemskap ansvarig om man inte vågar neka en för att du skall våga sätta ner foten och visa vart skåpet skall stå oavsätt vad men inte när du egentligen har fel från din sida. För om en person som inte är värd medlemskap rollen till 100% så ska den inte få den heller för man måste bevisa det att man kan allt för att få ett medlemskap på Unive roleplay. Jag skall ta mitt ansvar även som medlemskap ansvarig och försöka göra så många intervjuer samt skriftliga som möjligt.

Hur ser din aktivitetet ut? 10-12 timmar minst om dagen sitter på min dator in och ut xD

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej ha det så fint så hörs vi på intervjun förhoppningsvis!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka