Nekad snuskorv | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snuskorv

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin Wanjagi

Vad är ditt discord namn? ilovecr7_#6791

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Anders Okling är en man som vid 35 års ålder bär på en mix av erfarenhet och förväntningar. Han är en produkt av sina upplevelser, formad av åren som gått och de vägar han har valt att följa.

Född och uppvuxen i en medelstor stad i Sverige, har Anders alltid haft en nyfikenhet för världen runt omkring honom. Redan som ung visade han ett starkt intresse för vetenskap och teknik. Hans fascination för hur saker fungerar, från de minsta partiklarna till de stjärnorna som lyser på himlen, drev honom att utforska och lära sig mer.

Efter att ha avslutat gymnasiet valde Anders att fortsätta sin utbildning inom fysik och matematik. Han blev snabbt en framstående student och fick möjligheten att delta i flera forskningsprojekt under sin tid på universitetet. Det var under denna period som han verkligen började utveckla sitt intresse för datavetenskap och artificiell intelligens, fält som han så småningom skulle komma att göra till sin professionella bana.

Efter att ha avslutat sin examen fortsatte Anders att arbeta inom forskning och utveckling inom tekniksektorn. Han blev känd för sin förmåga att lösa komplexa problem och sitt innovativa tänkande. Trots framgångarna inom sitt yrke kände Anders en viss oro över att hans arbete ibland kunde kännas avlägset från människors vardagsliv.

Det var denna tanke som ledde honom att utforska möjligheterna inom tillämpad artificiell intelligens och hur det kunde användas för att förbättra människors liv. Han blev fascinerad av idén att skapa teknologi som inte bara var avancerad, utan också meningsfull och användbar för vanliga människor. Detta ledde honom till en karriär inom mjukvaruutveckling och företagande, där han grundade ett företag som fokuserade på att skapa AI-drivna verktyg för att lösa vardagliga problem.

Vid 35 års ålder är Anders en etablerad expert inom sitt fält, respekterad både för sin tekniska kompetens och sitt engagemang för att använda teknologi för att göra positiv förändring i samhället. Han är en ambitiös individ med en passion för att utforska gränserna för vad som är möjligt och en önskan att göra en verklig skillnad i världen. Trots sina framgångar är han ödmjuk och öppen för nya idéer och möjligheter som kan leda honom på ännu mer meningsfulla vägar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till extremt seriöst rp och roliga senarion som får en och skratta sönder. Jag kommer även bidra till nya vänner och bara ge folk en bra dag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man agerar eller tar beslut med målet att gynna den andra parten istället för sig själv. Detta kan vara ett strategiskt tillvägagångssätt som används i vissa situationer för att uppnå ömsesidiga vinster eller främja långsiktig samarbete.

I en typisk konkurrenssituation, där intressen mellan parterna kan vara motstridiga, kan det ibland vara fördelaktigt att överväga att skapa värde för den andra parten för att bygga förtroende och främja en positiv relation. Genom att fokusera på den andra partens vinst kan man skapa en situation där båda parter känner sig tillfredsställda och därigenom skapa en vinn-vinn-situation.

Detta tillvägagångssätt kan vara särskilt användbart i förhandlingar, affärsrelationer eller andra sammanhang där det är viktigt att upprätthålla eller bygga långsiktiga partnerskap. Genom att visa att man är beredd att ta hänsyn till den andra partens intressen och behov kan man bygga förtroende och öka sannolikheten för att uppnå ömsesidigt gynnsamma resultat.

Att spela för motpartens vinst innebär inte nödvändigtvis att man ger upp sina egna intressen eller att man förlorar på lång sikt. Istället handlar det om att identifiera gemensamma intressen och mål och att agera på ett sätt som främjar både ens egna intressen och den andra partens intressen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått jag jag kan ge exempel på RDM och VDM. VDM är när man dödar någon med ett fordon. rdm är random deth match och det är nar man dödar nåon utan anledning eller löjliga naledningar tex någon säger fuck you och du dödar han. metagaming är när man tar information från verklighetn och andvänder den i fivem eller att amn pratar ooc.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag jag har spelat fivem i 1,5 år och vet vad jag håller på med och jag spelad extremt många servrar inan jag ansökeer till den här spelade jag på smg rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en person som alltid tänker efter innan jag gör någonting alltså suntförnuft em jag spelar även extremt mycket och nar jag rpar så kommer jag liksom in karaktären och det blir en nu level rolplay.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka