Nekad snuskorv | Medlem ansökning (Fabbe20)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

snuskorv

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? I love russia#6791

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2007

Berätta om din karaktär. hej min karaktär heter Morijoki Vase 15 år gammal. Han er en erfaren ung kille som är angaskerad i sitt liv men nu så på sista tiden så har det blivit jobbigt hans liv men han jobbar på sig själv hela tiden förska hitta nya lösningar. Morijoki är en väldig aktiv person som gillar att simma och cykla han gillar bilar och vara med hans vänner jobba det gillar han med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med mitt RP på unive är att kunna skapa roliga scenarioner och göra unive till en tryggare och rligare server och jag kan göra folk glada genom att jhälpa dem eller att gripa folk som inte följer reglarna. Jag ska även försöka ta in fler spelare till unive för att det är en grym rp genom att göra den till en mer seriös rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
att man ska spela som att de skulle ha varit i verkliga livet för om man inte skulle göra de så skulle allt har varit kaos för man ska alltid tänka i suntfönuft i de läget och sen att man tänker till en extra gång innan man gör något för tillexempel om de skulle ha varit ett gäng krig mellan kartellen och mafia då måste man ju tänka skulle man har sjutit ner dom de första man skulle göra nej de skulle man inte för man skulle ju prata med dom och fråga vrf de är så och så lixom för att de ska bli så verkligenhts planerat så mycke de går för annars bli de inge bra rp man ska tänka på suntfönuft hela tiden när man sitter och spelar för de blir roligare senarion då
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive från kompisar som spelar på servern rätt så mycket.

Senast ändrad:
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? I love russia#6791

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2007

Berätta om din karaktär. hej min karaktär heter Morijoki Vase 15 år gammal. Han er en erfaren ung kille som är angaskerad i sitt liv men nu så på sista tiden så har det blivit jobbigt hans liv men han jobbar på sig själv hela tiden förska hitta nya lösningar. Morijoki är en väldig aktiv person som gillar att simma och cykla han gillar bilar och vara med hans vänner jobba det gillar han med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med mitt RP på unive är att kunna skapa roliga scenarion, ha kul med folk, kunna lära känna folk, kunna tjäna pengar, kunna ha coola bilar och kunna utveckla mitt RP mer och jag skulle vilja jobba som bilmekaniker och kanske bli chef som bilmekaniker och sen kunna skaffa många vänner.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man alltid gör det roligt för motståndaren som rpar med dig t.e.x på en kidnappning gör du de kul för fienden också!

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive från kompisar som spelar på servern rätt så mycket.

Tillbaka