Nekad snuskorv | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snuskorv

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? afrikanen0927#6791

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Edvin Vase och är ifrån kenja och han är 18 år gammal.

BAKRUND
Edvin föddes i en jätte liten by i kenja där många var väldigt fatiga och Edvin var en av dem när han fylde 5 så dog Edvins mamma och hans pappa tog livet av sig själv så då blev han ett gatubarn vif femårspåldern men det varade inte länge föratt ungyfär en månad eftär han blev ett gatubarn blev hasn adopterad av ett äldre par och det var en pappa och en mamma och dem var hel svenska. När Edvin kom till sverigeså var han väldigt rädd för att det var väldigt många vita mäniskor som han aldrig hadde sätt förut i sin gamla by men hanblev van med det och han fick mycket av mat till undernärda barn så han blev hälsosam igen. när Edvin presis fylde 7 så skulle han börja skolan för att han hadde gott klart förskolan/dagis och Edvin vasr väldihgt exalterad men det blev innte så bara som han tänkte första dagen av skolan blev han hemskickad för att han inte kunde sitta stilla och då fick han diagnosen adhd och det fick Edvin att bli väldigt deprimerad för att han trodde att det var fel på honom så han började skolka vaid sjuårsåldern och han var inte i skolna i två år tills han fylde 10 och då burjade han i en ny skola och första dagen fick han massor av nya vänner och dem hadde massor av pengar och dyra kläder men det hadde inte Edvin och han tjatade på sina föräldrar om dyra kläder men de sa bara nej men Edvin gav inte upp så han började ta skolan seriöst och kom igen alla åren han hadde missat och då var han 13 år och han skulle hem ifrån skolan men då kom det en vuxen man med massor av guld tjedjor och dyra kläder och gav han pengar och sa till Edvin kom med mig om du vill ha samma kläder som kmig men Edvin förstog inte vad den där mannen höll på med. Mannen tog Edvin till ebn gränd och sa till honom om du levelerar dessa två små påsarna till porthansvägen 11 så får du 2000 kroner och en gucci keps så Edvin gorde ddet och kom hem med pengarna och nästa degen så rinde mannen Edvin och sa att han måste skippa skkolan idag för att du har ett jobb att göra och Edvin gorde det och det fortsstatt så i två år och då var Edvin 15 och var indragen i gäng krimminaleteten och nu vista han vad han höll på med och han vill e ta sig ur för att han hadde förlorat alla sina gamla vänner och hadde bara nu dåliga vänner men han viste att om han tar sig ur så kommer gäng ledaren döda han men han berätade för sin föräldrar och polisen och dem gorde en ny identitet till Edvin och dem flytate till norland i en liten stuga som dem skulle bo i ett år så hans gäng skulle glömma bort dem. Nu är Edvin 20 år och öker en ny stad att flytta till och han har en dröm att bli polis.

Personlighet
Edvin är väldigt snäll och trevlig och är alltid trevligt bemötande mot folk han har inte mycket tålamod men han har väldigt mycket aura med hans bruna afro med low taper fade och han har väldigt mycket självförtroende för astt han är väldigt atraktiv och det ger honom även själv känsla.

UTSEEENDE
Edvin är två meter lång och är väldigt smal men har ändå en bar fesyck och han har svart hudfärg och har en murstars och har brunaögon som ser arga ut.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra stämning och jävligt roliga senarion där vi följer alla regler och är seriösa. Jag kommer även bidra med väldigt seriös rp där man nästan tror att det är riktiga livet för att jag tgar fivem väldigt seriöst. Jag kommer även bidra med loialetet där jag bara kommer spela på denna server och kommer vara aktiv på servern flera timmar omn dagen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det inebär att man inte bara ska rpea för sig själv i olika senarion tex du är krimminel och har polisen efter dig och du har en inport bil då så kör du i 300km i timmen och polisen inte har någon tjans bara för att du vil, behålla dina vapen och det är inte att rpea motpartens men om det skulle vara det så skulle du kanske sladat lite eller rpeat på dinas krockar istället för att barta köra rakavbägen iväg i 300km i timmen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har äst och förstått dem och jag kan je exempel på några. Meta gaming- det inibär att man pratar om värkligheten när man rolspelar inne på servern eller att man tar information från verkligheten tex du och ditt gäng sitter i ett discord samtal och en av dina vänner ser dina fiender och säger på discord till dem att komma till denna plats och sjuta honom.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag för att jag har spelat på massor av seriösa servrar som Strive och Trakten och smg och vation och massor av andra men jag skulle säga att jag har väldigt mycket erfarenhet och tilräckligt för att kunna rpea på riktight hög nivå utan att bryta mot en av dessa regler.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är 14 och fyller snart 15 och jag öäslkar att köra fivem och akört det i tv å och ett halft år och har erfarenhet och gillar att köra på seriösa rp servrar.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad
Anledning:
Inte tagit intervju på 48h

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka