Accepterad Snusklukas | Medlem ansökning [ADDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jonte23

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? lukas

Vad är ditt discord namn? kulan_123

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär abdi mostafa och när han va 5 så började han med dagis sen upp till skolan så va han stökig i klassen sen i 8an så började han med drågerr då han både i malmö sen gick han mamma bort och hans pappa så han fick va med sig själv sen så flytade han till nova staden och han vill bli medlem här.sen så komm han till nova och vile gå med i gäng då fråga han ut i olika saiter på telefonen på encro och de va ett gäng som vill hs med mig och när ja hade vart med där en vecka så gjorde ja mitt första butiksrån sen så klara han säg från polisen och då vart han efterlyst men han bytte gäng så polisen inte hittade Abdi men sen så så han på nyheterna att polisen hade varit i deras gäng hus...

Vad kan du bidra med till serverns RP? att kunna bidra med en bra rp nivå och bidra med bra senarion, jag vill även bli polis så att jag kan utvekla rpn hos dem, för vad jag har märkt när jag var inte och kollade lite så såg jag att rpn hos snutarna är inte de bästa, så jag vill kunna bli polis och förbättra rpn. Jag vill även kunna ha så kul som möjligt med mina vänner och skaffa en sån hög rp nivå som möjligt. Och jag vil även kunna utvekla andra rp med att kanske säga vad man få göra och inte ,kunna hjälpa server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? för att få båda spelarna att "vinna" skapa ett roligt scenario älskar jag att göra.och att gå efter vad som andra har sagt. även kunna diskutera och hitta lösningar på problem och få båda "sidorna" att känna sig tillfredställd i scenariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM: Man dödar nån med ett fordon utan anledning RDM: Man dödar nån utan anledning med vapen eller liknande. Powergaming: Man använder sig av omänskliga krafter.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de har jag, jag har mycket erfarenhet har varit helper på många servrar och väldigt kunig

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka