snusit | Whitelist ansökning [Bo1Trix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

snusit

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198188638095/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Snusit#0748

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juli 1998

Berätta om din karaktär. warsame hamoudi heter min karaktär och är född -98 jag flydde ifrån somalia pga krig och kom till sverige när jag var 16 har sen dess varit krigsskadad och därfär är jag som jag är än, kriminell och har drivit stora nätverk tidigare i livet men nu är jag här för att styra upp mig och skaffa jobb o familj, mina intressen är bilar o klockor : )

Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer att bidra med roliga scenarier förhoppningsvis och även hålla koll så ingen failrp osv då reportar jag givetvis :)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitelistad för att det verkar vara en riktigt bra server och mkt folk inne, söker iaf en server med en seriös Rp nivå så hoppas att detta är d rätta.

Hur hittade du Unive? hittade den i five listan

Vad har du för mål med ditt rollspel? att skaffa jobb och förhoppningsvis bli egen företagare, helst bilförsäljare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelar inte direkt på någon annan.

Tillbaka