Accepterad Snus_hendrik | Chef-jobb ansökan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snus_hendrik

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Taxi

Vad heter du IRL? Leo

Hur gammal är du? 16 men låter yngre

Hur många timmar har du på Fivem? 568

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag älskar att få träffa många menisker och jag älskar att prata med folk men speciellt så ska jag få flera att börja jobba som taxi och att man inte jobbar för lön det tycker jag är vigtigast och att man ska behanda andra som man vill bli behandlad själv

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag varit chef på många andra jobb och kan rp

Berskiv din karaktär? Han heter Allan Bengtsson och älskar att träffa nya menisker och att få köra bil han är 25 år gammal och han dröm är att bli taxi chef han har prova många andra jobb men brinner för taxi. Allan kommer från findland och flyttade till Sverige för tio år sedan men sin katt bubis och bor i en ett Allan tycker alla är jämnlika och att alla ska ha samma respekt för varandra och Allan kämpar alltid men 110% och ger aldrig up. Allan har haft det ganska dålig eftersom han föräldrar dog i en krasch men Allan kämpar på bra endå. Allan älskar att åka bil han favorit märke är BMW eller Volvo och Allan älskar ochså kebab.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne 4-6 timmar Pär dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det kommer jag eftersom jag älskar servern

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej jag spelar bara på multi

Har du läst våra Regler? Ja och jag tycker dom är bra

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka