Nekad Snus_hendik | Chef-jobb ansökan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Allen

Icke Medlem
Meddelanden
321
Reaction score
38
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Club De Muñeño

Vad heter du IRL? Leo korhonen

Hur gammal är du? 15 år

Hur många timmar har du på Fivem? 678 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag är väldig kunskapig inom drinkar och hur festar ska gå till och vet hur ett förtag ska drivas. Jag kommer ha flera fester för nu tycker jag det är väldigt dött och jag tycker det är väldigt kul att träffa nya meniskor jag kommer anställa folk för att hjälpa folk med va dom vill ha jag kommer vara så snäll och rolig som möjligt jag kommer anställa folk inte för lönen för att jag tycker att man ska jobba och hjälpa folk för lönnen jag skulle säga att man ska hjälpa folk med 110% för man ska behandla andra som man vill behandlad själv jag ger aldrig upp själv och behandlar andra som man vill bli behandlad själv har mycket kunskaper inom klubb de jag själv ochså i verkligen brukar göra väldig mycket musik och gillar musik och blanda drinkar och jag tycker klubbar leder väldig mycket till rp. Jag kommer ju ochså vara på festen ingame men jag kommer inte vara på festen för att dricka jag tror jag kommer vara med kompisar och vara med och dansa men ochså vara ute med Securitas och hålla koll så ingen går inte med någon olagligt på sig är ochså bra på att ta kritig och väldig mogen för jobbet det är ochså väldigt viktigt för mig att menna arbetar trivs och känner sig trygg men ochså att jag ska hålla koll så att allt går rätt till och ska lära dom efter sina misstag jag har ochså ett bra tålamod och är väldigt lung vilket jag tror folk tycker är bra och jag tycker alla som jobbar som klubb eller något ska vara social och bjuda på sig själv lite och tänka på att behandla andra som man vill bli behandlad själv

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit anställd och chef förut och vet har man driver ett företag på en annan server va jag nattklub ochså jag är ochså väldig musik kunskap i verkligheten. Och är chef nu så vet ochså hur man ska behandla bonusar eller om man exempel ska höja lönen

Berskiv din karaktär? Han heter allan 25 år kommer från findland med sin katt buben han har nu bott i sverge i 10 år. Allan är en snäll och en rollig person som behadlar alla lika han älskar att vara med kompisar och ätta och festa och han gillar bilar väldigt mycket då han har byggt mycket billar i sitt liv han favorit märke är bmw och volvo han favorit jobb skulle va att ha en egen klubb med egna kompisar och att dom ska bli så stora som möljigt och allan hatar droger och vapen och är mycket rädd för pistoler då hans mamma bliv sjuten när allan såg på det är då allan har mår dåligt att vapen. Allan försöker alltid till 110% och ger aldrig up Allan var i början snickare men nu båtbolget men brinner för fester men Allan går inte på fester för att dricka utan för att ha kul och vara med kompisar och dansa och han brukar ochså var dj vilket han gillar väldigt mycket Allan gick ut med mycket höga betyg i gymnasiet och börja plugga rätt så tidigt till snickar Under dagarna brukar allan åka bil köpa kläder eller åka på carmeet

Hur ofta kommer du vara inne? 4-6 timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? ja och dom är bra

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka