Ej Antagen Snus4rn | Chef-jobb ansökan [đŸ’«Galaxy Nightclub] [T] [Sp0ky_]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nordicen1

Icke Medlem
Meddelanden
415
Reaction score
27
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? đŸ’«Galaxy Nightclub

Vad heter du i verkligheten? Rejmond

Vad heter du pÄ discord? nordicontop

Ange ditt födelsedatum: 20 Juli 2007

Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? Spelt hÀr i nÄgra veckor nu men har totalt spelat pÄ servern i 3Är

Hur rollspelar du pÄ servern? Laglig

Har du nÄgra tidigare erfarenheter, isÄfall berÀtta hur de kan hjÀlpa dig som chef Jag har mycket tidigare erfarenheter av t.ex. ledarskap, Jag har varit med i Poliseledningen varit utbildare dÀr/Àr det. Jag har varit chef för diverse yrken innan och jag skulle sÀga att detta kommer hjÀlpa mig som chef pÄ securitas eftersom det krÀvs god erfarenhet och mogenhet att styra ett yrke.

Vad Àr dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtids planer Àr frÀmst att försöka bygga upp yrket, Igenom ökad aktivitet mer utbildad personal och Àven rekrytering av nytt personal. Jag kommer stÀndigt hÄlla möten för att förbÀttra alla anstÀllda och den kritik som finns eller som vi fÄr ska vi alltid försöka förbÀttra oss, Jag vill ocksÄ hitta ett sÀtt att fÄ in fler nya utbildningar som Àr roliga och fÄ yrket att rulla, Jag kommer till en början satsa pÄ att bygga upp en ledning och ett rekryterings team för Securitas och dÀrefter sÄ tar vi det som stÄr pÄ tur sakta men sÀkert och jag kommer göra allt för att förbÀttra yrket.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krÀvs för att vara chef? Jag kommer absolut ha tiden som krÀvs, Jag hinner gymma,skola,fritid och sedan kombinera spelandet skulle sÀga minst 3-4 timmar per dag.

Har du lÀst vÄra Regler? Ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h pÄ dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, TyvÀrr sÄ har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka