Nekad Snus pelle | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snus pelle

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? Leffe tjena

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2008

Berätta om din karaktär. snus pelle växte upp i gällivare med sin mamma pappa och sin bror.Snus pelle har alltid varit intresserad av motorer så det började ta tag i intresset redan vid 3 vårs åldern då hans far var mekaniker,Snus pelle och hans familj hade det ganska tufft i hans uppväxt med när snus blev lite äldre började pengarna rulla in.Han hade startatr en engen firma där han trimmade bilar.Snus första bil var en bmw 327 trubo fårn 1990 som var rejält trimmad han bänkade den till straks över 700 hästar på hjulen.Efter några år så träffade snus sin ilvs största kärlek.De blev ett par och efter tre år in i förhållandet skaffade de ett barn det var en liten kille vid namn kalle .Snus ville ju såklart att han skullr få ett motorintresse så vid tidig ålder började kalle och vara med i garaget och kolla när pappa mekade.När kalle fyllde 4 köpte snus kalle en fyhjuling så dem hade roligt på dagarna och var ute och körde.Men nu i dags läget har snus blivit äldre han har börjat och köpa och sälja bilar för att kunna leva runt hela familjen så det är snus nuvarande jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med den högsta kvaliten på mitt rp så att andra kanske tar efter och att det blir en hög rp nivå jag kan ochså bidra med skratt till rpandet men att det fortfarande inte är på lall nivån

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det inne bär att man inte ska spela barra för att man själv ska vinna utan att låta alla i scenariot ha kul och inte bara spela för vinst och makt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja de har jag t ex power gamling att man inte ska göra saker utifrån en mänsklig sak eller vad de heter.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på denna server i över 2 år och har över 800 timmar på unive

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är snäll och trevlig och en riktig konung

Nekad, plagiat! Du får göra en ny ansökan om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka