Nekad Snus-hendrik | Polismyndigheten Ansökan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snus-hendrik

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 2 September 2001

Vad heter du på discord? Snus_hendrik#6698

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 358

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 4-7

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag

Hur många timmar har du på FiveM? 358

Vad heter du? Pär öman

Hur gammal är du? 25

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli polis? För att jag är kunlig inom polis och vet alla regler

Varför ska just du bli anställd? För att jag har varit polis på många andra servrar och kommer hjälpa tillmycket om jag blir polis

Vilka styrkor och svagheter har du som person? (Nämn minst 3 stycken) bra på rp bra tålamod och bra på alla regler sämre på engelska

Har du poliserfarenheter sen tidigare, isåfall vad? Ja har vart polis på många andra servrar

Du som aspirant stannar ett fordon på motorvägen, personen har kört i 200km/h och har inget körkort. Vad gör du? Jag kallar på mer poliser för om person kör därifrån måste vi va bereda på att åka efter men om han stannar så måste vi få ut han ur bilen och söka igenom honnom och pratar med han

Du och en kollega stannar ett fordon, ni söker upp fordonet och märker att ägaren av fordonet är efterlyst. Din kollega går fram medans du sitter kvar i bilen, då skjuter personen din kollega och åker därifrån. Vad gör du? Jag ringer kolegor och säger att det är en bil jakt på gång och åker efter

Du som är aspirant och din kollega är ute patrullerar. Då får ni ett larm om bankrån på stora banken ni åker till banken. Vad gör du när ni har kommit dit? Vi åker ditt kollar hur många det är och om det är en gissla eller inte

Du som aspirant blir tillkallad till ett larm där det är en man som går runt och viftar med kniv, ni anländer till platsen och ser att mannen närmar er hastigt, han viftar med kniven och skriker på er. Vad gör du? Jag skyter han med tazer springer framme och tar kniven i från han

Förklara vad radiodisciplin innebär. Att man inte ska skrika och använda den när det är vigtigt

Vad betyder våldstrappan? Vilka olika brott folk har gjort

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka