Nekad AbbeJR | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AbbeJR

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leandro

Vad är ditt discord namn? Blattelito77

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abbejr Hadid

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Målmedveten, respektfull och ambitiös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Abbejr Hadid växte upp i en vanlig familj där han lärde sig vikten av att arbeta hårt och behandla andra med respekt. Han har alltid velat skapa ett stabilt liv för sig själv och undvika problem. Efter ha flyttat till staden vill han börja om från början på ett positivt sätt genom, skaffa ett lagligt jobb, lära känna nya människor och bygga upp ett gott rykte men med tiden började Abbe dra sig in i kriminella kretsar och har fått andra ambitioner att bli störst i staden där han ska styra och ställa och att han ska bli den farlige gängledaren.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk RP där jag alltid försöker utveckla situationer istället för att förstöra dem. Jag respekterar serverns regler, håller en mogen attityd och behandlar både nya och erfarna spelare med respekt. Jag tycker om att skapa intressanta scenarion, spela min karaktär på ett trovärdigt sätt och ge andra spelare en rolig upplevelse. Jag är också aktiv, tar emot feedback om jag gör något fel och vill hela tiden utvecklas som RP-spelare för att bidra till en positiv och engagerad gemenskap på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte alltid försöker vinna själv. Istället fokuserar man på att skapa ett roligt och realistiskt scenario där båda sidor får möjlighet att utveckla sin RP. Ibland behöver man acceptera att ens egen karaktär förlorar eller hamnar i en sämre situation om det gör scenariot bättre och mer trovärdigt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Aldrig.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Några exempel från andra servrar är att man absolut inte får använda rasistiska, nazistiska eller andra kränkande uttryck i game eftersom det bryter mot reglerna och förstör RP:n för andra spelare. Jag vet också att man inte får gå över gränsen och börja svära eller vara respektlös mot andra spelares familj, som till exempel deras föräldrar, eftersom det inte hör hemma i seriös RP. Ett annat exempel är metagaming, vilket innebär att man inte får använda information som man fått utanför spelet, till exempel från Discord, streams eller vänner, för att få fördelar i RP:n. All information ska komma från det som faktiskt händer i spelet, annars förstör det balansen och känslan i RP.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kan också säga att jag verkligen vill utvecklas som RP-spelare och bli en del av en seriös community där man tar spelet på allvar. Jag tycker det är roligt att spela olika typer av scenarion, både lugna sociala situationer och mer intensiva händelser, så länge det blir bra RP för alla inblandade. Jag är en person som försöker vara aktiv när jag spelar och inte bara springa runt utan mål, utan jag vill ha en tydlig karaktärs utveckling och en historia bakom det jag gör. Jag gillar när RP bygger på realism, där man tänker efter innan man agerar och där man respekterar andra spelares RP. Jag är också bra på att samarbeta och kan anpassa mig efter olika situationer och spelstilar, vilket gör att jag kan bidra i många olika typer av scenarion på servern. För mig är det viktigt att alla får en bra upplevelse och att RP:n håller hög kvalitet. Mitt mål är att bli en stabil och pålitlig spelare på servern som bidrar till bra stämning, seriösa scenarion och långsiktig RP som gör att servern känns levande och

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Nekad.
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka