Nekad Snubbelito | Medlem ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Numme

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/eriknum

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Epic#9462

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2008

Berätta om din karaktär. jag heter Sven och kommer från en stor stad i Amerika men valde att flytta till denna staden eftersom det var så många efter våran familj i Amerika då jag har en pappa som är drog maffia i en stor drog liga. jag är en smart person som vet hur jag skall reagera i olika lägen och tycker det är kul att sälja bilar osv. Men jag haft det svårt med bilförsäljningen på senaste och hade behövt gå samma väg som pappa gjorde, alltså droger och olika slags försäljningar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker Rp överlag är väldigt roligt och jag skulle villja utväckla mitt rp spelade mer och mer. Jag har bara spelat RP på denna servern och jag har fastnat för den för jag tycker ni har bra staffs och mycket spelare på server och det gör hela rp't så himla bra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är den största RP servern i sverige och bra med jobb och saker finns alltid att göra och det gör servern väldigt rolig att spela på.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den via en streamer SnubbenHD på twitch.

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha en hög rp nivå och ha kul med mina vänner och i framtiden kanske bli kriminell.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? hålla en hög rp nivå, bli rik och så att alla vet vem man är. skaffa många nya vänner som man kan ha roligt med.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte. Detta är den ända bra servern jag spelar på.

Nekad, Utveckla på alla punkter samt att man inte får spela för makt och pengar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka