Nekad Snubbelito | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Numme

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/eriknum

Ditt Hex-ID: steam:11000014100d43f

Vad är din discord tagg? Subnicks#9462

Vem var det som bannade dig? Du har blivit avstängd för: lallare¨ ~Bosse.

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: lallare¨ ~Bosse. Återstår: 2 dagar 5 timmar 15 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det såg la ut som jag lallade men det gjorde jag inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo för det första så när min kompis lämna han stod mitt i kön till vianor och då var det någon kille som hade sparkat på hans bil och då vart jag arg på han och då sparkade tillbaks på hans bil. sen lite senare när jag var på piren så kommer några grabbar fram till mig och tar mig åt sidan för dom vill snacka me mig och då säger dom att jag slagit ner doms polare men jag kände inte igen dom på något sätt och sen slår dom mig och jag slår tillbaks och sen blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det tycker jag att det var för om dom slår än varför får inte jag slå dom då och om dom sparkar på andras bilar får man la sparka på doms. och jag tycker att staffsen borde hitta mer info innan dom bannar än sådär.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kommer inte ihåg då det var jätte längesen men en av dom var ooc-ingame men det var för jag var ny och då inte hade läst reglerna utan hade spelat i 1 timme.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte vad jag vet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? asså vet ej för jag tyckte det var en felaktig ban

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka