Nekad Snubbelito | Ban överklagan [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Numme

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/eriknum

Ditt Hex-ID: steam:11000014100d43f

Vad är din discord tagg? Subnicks#9462

Vem var det som bannade dig? Du har blivit avstängd för: FailRP ~Gunnar.

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: FailRP ~Gunnar. Återstår: 4 dagar 23 timmar 59 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? asså jag vet inte det vare n protest och jag vart bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo det var såhär att en kille hoppa in i min jag bad han hoppa ut men han gjorde det inte sen lite senare när vi snacka så kommer en polisbil och stannar oss för att vi kör dåligt och då springer han till en bro och polisen kommer i fullfart efter vilket tillslut gör att han hoppar och då springer jag fram till polisen och ba "vafan gör du du kan inte bara rusha fram till någon som tänker ta livet av sig" vi snackar en stund och sen när jag följer efter dom till sjukhuset. När jag kommer dit så går jag in o snackar me polisen och dom säger att jag inte få vara där men jag stannade för att min polare eller han jag träffa hade hoppat och låg inne på sjukhus men blev ut visad och dom sprang ut med mig så jag skriver i twitter och bestämmer en protest på polisstationen och dom drar batong mot oss och säger backa till trappan efter många undantag så gör vi det och sen där nere så riktar dom fortfarande batong och då blir jag arg och i med att det är en protest så hade folk kastat sten och då springer jag fram och kastar en sten på rutan och sen springer ifrån polisen och tillslut tar dom mig och då vart jag bannad för FailRp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban för i riktiga protester så kastar ju folk sten till och med på och mot polisen jag kasta den bara på ett fönster

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja när jag var helt ny och hade spelat 1 timme så vart jag bannad för ooc-ingame för min polare blev bannad för copbaiting när han inte ens visste att det var en polis och då springer jag fram till polisen och säger UNBANNA HAN NUE men då visste jag ingenting hade 1 timme på spelat och nu har jag lite över 500 timmar på unive

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså jag troro inte det en protest e ganska hetsig

Har du lärt dig någonting efter din ban? asså att amn inte får protistera isf

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka