Accepterad Snubbelito | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Numme

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/eriknum

Ditt Hex-ID: steam:11000014100d43f

Vad är din discord tagg? Subnicks#9462

Vem var det som bannade dig? Vet ej

Hur lång tid var din ban? P-BAN

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kommer inte in på discord servern alls.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett stort fel som jag nu ångrar och det var att sälja saker ingame för riktiga pengar. Och det var inte bra men nu när jag vill börja Rpa på denna server och köpa gäng så går det inte i med att jag e bannad på discorden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag hadde bestämt mig för att sluta spela fivem ett tag. Då bestämde jag mig för att sälja alla mina saker i unive vilket var dumt. Jag skickade till en kille om han ville köpa men då så skrev han till en Staff vilket var bra för att jag bryter mot reglerna. Staffen gjorde sitt jobb och bannade mig på discord servern men också servern. Nu när jag e unbannad så vill jag jätte mycket börja Rpa här och skaffa gäng eller köpa med mina kompåisar men det går inte för att jag blev visst P-Bannad på discorden. Jag lovar att detta inte händer igen det var jag som var dum i huvudet6 och ångrar mig som fan. MVH Erik

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta var inte en felaktig ban då det var jag som gjorde fel och dom som gjorde rätt men det är så att jag har ångrat mig jätte mycket och vill köpa gäng och börja Rpa på servern men det går inte när jag e bannad. Jag ber om ursäkt. Så det var jag som gjorde fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad en del i början för jag hade precis gått in på servern och visste inte var Rp eller ooc-ingame var. Jag och min polare åkte runt i en bil o sladdade. Lite senare så blir han bannad av copbait och i med att jag e dum i huvudet så springer jag fram till modden och skriker unbanna han. Han gjorde inget fel och då banna dom mig med vilket då jag fick lära mig alla regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? A jag skulle läst reglerna innan jag gick in på min första fivem server.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Har lärt mig jätte mycket Jag ber om ursät jätte mycket för det jagt har gjort och jag vet att det var fel. Tack för din tid!! MVH Erik

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det och detta kommer inte att hända.

Detta är din sista chans, sumpar du den kommer du inte in igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka