Nekad Snubbelito | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Numme

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/eriknum

Ditt Hex-ID: steam:11000014100d43f

Vad är din discord tagg? Epic#9462

Vem var det som bannade dig? Du har blivit avstängd för: Fördök till Rdm, Lall ~BotMelwin.

Hur lång tid var din ban? 6 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Fördök till Rdm, Lall ~BotMelwin. Återstår: 5 dagar 23 timmar 54 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att när jag och min kompis gjorde det så såg det inte bra ut i rp. Och för att det såg ut som jag försökte döda han typ.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag och min kompis hade lite tråkigt på natten så vi bästemde oss för att göra något kul ist. Vi börjar fightas på skoj om vem som ska köra hans cross och då sparkar vi på den så ena ramlar av och så tar den andra crossen och fortsätter tillslut såg det inte bra ut när jag gick och slog hans moped för att försöka få av han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det skulle jag inte säga i med att det såg nog ganska dåligt ut när jag gjorde det och det var nog därför staffsen banna mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jo när jag var jätte ny till servern och inte hade läst reglerna så pratade jag ganska mycket OOC och gick fram till en polis och frågade varför han banna min polare och om han kunde unbanna han och det har jag nu lärt mig och har aldrig hänt igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? A vi kanske inte skulle köra den leken i med att det såg ganska dåligt ut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska hålla på med sånt och lägga mer tid åt att det ska se bra ut. så det blir en roligare RP.

Har du läst våra regler? Ja

Tjenare, Vill att du utvecklar din ban överklagan. Välkommen att skriva om din ban överklagan om 24h. Mvh BotMelwin

Tillbaka