Nekad Snubbelito | Ban Överklagan [Sonkiez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Numme

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/eriknum

Ditt Hex-ID: steam:11000014100d43f

Vad är din discord tagg? ! Subnicks#9462

Vem var det som bannade dig? PACDON

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-11 232730.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det såg jätte dåligt ut

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att jag hade kört snabbt med min stora truck och sedan svängde in på torget garaget. Mitt spel lagga lite och jag skulle ställa in bilen och då när jag klicka E så laddades mappen in och då spawnades det en bil under mig och den gick sönder och det stod en grabb där brevid som bannade mig. Jag försökte hjälpa han att putta undan bilen men då bannades jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är inte en felaktig för att för han såg det dåligt ut men inte för mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft några tidigare banns för jag har spelat på sevrern länge men då har jag tagit mig lärdom av dom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vänta lite och låtit mappen ladda in kanske

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att vänta på att mappen ska ladda in.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Angenämt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka