Nekad snoris | Ansökan till Whitelist Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snoris

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad heter du på discord? Jonathan Johansson#9870

Ange ditt födelsedatum 29 Mars 2006

Var det som fick dig att ansöka till Whitelist Ansvarig? ag vill kunna hjälpa till med discord servern med att folka ska kunna ansöka till att bli Whaitlistad så med andra ord vill jag hjälpa philip och alla andra när dom som är ansvariga till Whaitlist. Jag vill uttvekla unive med att hjälpa alla.

Varför ska vi välja dig som Whitelist Ansvarig? Jag har aldrig varit bannad förutom när det var en felaktig banna och jag kan alla grundreglerna och även lite till jag har spelat på servern väldigt länge och varit medlem på discord server lika länge. Jag tycker att ni ska anställa mig för att jag sköter mitt jobb och lallar inte för tycker inte om att inte vara seriöst för det förstör bara spelet och även förstör det discord servern jag skulle inte lalla för att man vill verkligen inte bli portad från unive för jag spelar bara här och har även väldigt mycket tid eftersom att min mamma har canser så måste jag alltid vara hem både från skolan och även från andra ställen. Jag får inte ens vara med mina kompisar så jag sitter bara framför datorn och spelar och när jag sitter här kan jag ju ta och läsa Whaitlist ansökningar och även ta intervju om dom är bra såklart.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra människor med respekt och även var trevlig och även vara snäll och in te skratta åt dom om dom säger fel dvs om dom säger fel på en intervju.

Hur tror du att du skulle kunna påverka Whitelist rollens betydelse på Unive? För att jag skulle vara väldigt aktiv och mesta delen skulle jag jobba och ta intervjuer och läsa igenom folks ansökningar.

Vad tänker du att det ska ställas för krav på de som är Whitelistade? Att dom ska ha koll på alla grundreglerna och att dom ska vara aktiva och vara bra på rp.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Whitelist Ansvarig? Det är mitt ansvar om jag gav någon Whitelist och sen går han in till servern och börjar lalla eller bryter mot reglerna. Då skulle jag känna att det är mitt ansvar för att det var jag som godkände hen. Dem som är Whitelist Ansvariga måste vara mogna och trevliga, kunna ta kritik och förbättra sig.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är ju veldigt aktiv på grund av att mamma har ju canser så jag sitter bara hemma och spela för att jag får inte gå utt och då kan jag ju sitta och spela och ta intervjuer och läsa igenom ansökningar.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Whitelist Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar ändast på multistaden det är den enda servern jag tycker e rolig.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag hetter jonathan johansson och tar spelandet så servern och ansökningarna seriöst ifall jag blir ansvarig.

Vidare till intervju.

Nekad pågrund av utebliven intervjju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka