Accepterad snore08 | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snore08

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198993756038/

Vad är ditt namn i verkligheten? ossian stridsberg

Vad är ditt discord namn? Snoreee#6447

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Erik Äggson är 22 år gammal och han är föd i Värmland år 2000. han har en ganska jobbig barndom där han miste båda sina föräldrar i en bil olycka men som tur var så såg ett ny gift par vid olyckan så dem ringde polis och ambulans. När allt var under kontroll så sa det ny gifta paret att de kunde ta mig till et barn hem dör bodde där några månader och hade det skit va arg varje dag och de är därför han inte riktigt hur man ska bete sig mot andra människor så om någon inte gör exakt vad han vill så kan han bli ganska arg bli ganska arg. och en dag på barn hemmet så ser jag en annan unge som såg ganska mycket äldre ut en Erik kanske fjorton eller nå sånt han hette Anders och va en ganska snäll och lugn kille medans Erik va raka motsatsen så de kom ganska bra överens Erik blev lite lugnare och Anders blev lite mer på och inte så blyg men en dag så ville de rymma från barn hemmet och det va den bästa dagen i mitt liv trodde jag. När jag hade flyt så blev det inte som jag hade tänkt mig. jo Ander sa att vi skulle splittra upp och leva andra liv och jag ville egentligen inte det man sa jag och det va det värsta jag kunde gjort för nu har jag ingen stans att gå så fick gå till närmaste skog och bo sätta mig där så går ganska många år så blir Erik 21 och bestämmer mig att jag ska hitta Anders och Erik hittar han i en sta som heter unive och nu börgar mitt liv gå uppåt. nu är vi där jag är just nu och nu kan bara historien bli bättre och längre

Erik gillar att köra snabba och snygga billar och att gyma

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har en väl ut välutväklad rp nivå och en bra social rp. kan skaffa vänner lät och har 308 timmar och har spelat på en del servrar inklusive unive och vill koma tillbaka hit på unive och utväkla min rp nivå mer en va den redan e

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en bra och rolig rp och har en bra social rp enligt mig själv och mina vänner. skulle sega att jag kan utveckla min rp nivå men har redan en rätt så bra bra rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att ifall man t.ex blir kidnappad så ska man rp det bästa mankan med personen du rpar med som att ge personen det dom ber om. tex om dom vill ha din telefon så ger man dem det

Hur hittade du Unive? har spelat på unive innan och vill börja me rp igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka