Accepterad snore08 | Medlem ansökning [GhostTopic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snore08

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198993756038/

Vad är ditt namn i verkligheten? ossian stridsberg

Vad är ditt discord namn? snore08#1088

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Erik Äggson är 21 år gammal och han är föd i Värmland år 2000. han har en ganska jobbig barndom där han miste båda sina föräldrar i en bil olycka men som tur var så såg ett ny gift par olyckan så dem ringde polis och ambulans. När allt var under kontroll så sa det ny gifta paret att de kunde ta hand om mig. när vi kommer hem till deras lägenhet så till en början var dem jätte snälla men sen vände det helt dem slog mig för det minsta lilla jag sa jag blev slagen minst fem gånger om dan. Jag fick inte gå i skolla och träffa andra barn så jag vet inte riktigt hur man ska bete sig mot andra människor så om någon inte gör exakt vad jag vill så kan jag bli ganska arg. Så går det några år med att dem slår mig men sen kommer den dagen jag flyttar hem i från det va den bästa dagen i mitt liv trodde jag. När jag hade flyttat så bärgade ångest med räkningar har inget jobb lever bara på a-kassa det va det jobbigast jag varit med om. men d[ hittade jag en vän som förnedrade mitt liv han heter Jens Andersson. nu börgar mitt liv gå uppåt. nu är vi där jag är just nu och nu kan bara historien bli bättre och längre

Erik gillar att köra snabba och snygga billar och att gyma

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill ta mitt rollspel till en ny nivå och kunna rolspela min karaktär så bra som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för dom flesta rpar på en sån hög nivå som dom kan och de tkr jag är bra för då blir de mer verkligt och mycket roligare och spela:)

Hur hittade du Unive? jag hittade Severn via cosmo_bt

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål i mitt rollspelande är att bli mycket bättre på att rollspela samt hitta nya vänner som jag kan utveckla min rp på. målet med mitt rp är också att kunna prata mycket bättre med folk jag inte har träffat förut och göra olika grejer med dom t.ex åka runt på kvällen med massa bilar. och göra scenarion mycket mer och göra dom mycket roligare för dom som är involverande.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? som jag sa förut med att uppnå mål är att skaffa nya vänner som jag kan utveckla min rp med. målet inom rp är att bli kriminell för mig! från första dagen jag kolla på rp har ja vilja blivit kriminell. och varje dag stöter jag på något nytt som jag tar lärdom av och de är ett mål för mig att jag aldrig sluta lära mig saker.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka