Accepterad snoras07 | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snoras07

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199112478684/

Vad är ditt namn i verkligheten? sebastian

Vad är ditt discord namn? seeray#6599

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter stefan larsson och är ny i staden. Redan när han var liten blev han intresserad i bilar och allt som hade med motorer att göra. När han var 7 år fick han en cross av sina föräldrar. Eftersom hans familj inte hade särskilt bra med pengar var crossen inte i särskilt bra skick. Det gjorde att stefan behövde lära sig hur man meckade med motorer. Det var det här som ledde honom till att älska fordon.
I skolan hade stefan det väldigt enkelt att skaffa kompisar då han var väldigt social. Men stefan hade det samtidigt inte särskilt lätt i skolan. Det var inte för att han var mindre smart än dem andra, utan han hade det bara väldigt svårt att koncentrera sig. Det gjorde att han inte fick de betyg som han ville ha och inte kunde gå den linje han ville på gymnasiet. Men stefan fortsatte att kämpa och fick tillslut ett jobb på sin farbors bilverkstad och älskar jobbet där och han är väldigt uppskattad av sina kunder. Men stefan känner att lönen inte räcker till och funderar på att börja med något annat på sidan. Då stefan är väldigt skicklig på att köra bilar har han funderat på att racea. Men om det inte går som han vill kommer han nog försöka komma igång med andra småkriminella saker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för jag vill kunna utveckla servern på ett bra sett och utvekla lite mer specifikt inom bilmekaniks livet och göra mekonomen eller så till en bättre arbets plats och kunna lära känna nya vänner och som sagt gillar jag att hålla på med bilar så jag skulle gärna vilja jobba inom bil området och kunna utveckla deras arbets plats och göra den bättre på ett bra sätt Men jag kommer bidra med mycket bra RPande. Och om jag ser något större brott mot era regler så kommer jag rapportera det. Jag spelar också ofta in med OBS när jag spelar. Det är bra för er eftersom jag då kan visa filmklipp på folk som beter sig bra och dåligt. Bryter mot regler m.m. Det är typ det jag kommer bidra med och varför jag vill bli whitelistad. Som sagt, gillar denna server mycket och kommer bara spela på denna och ingen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har sätt många som kör på den och folk säger att det är en bra server och den verkar bra. jag blir också intresserad av att jag ser många streamers som kör på servern och då ser rpn rolig och bra ut och jag söker en bra och rolig rp server

Hur hittade du Unive? jag sökte på tagen SWE och då såg jag en server med 500 spelare inne som hett unive och då tänkte jag att det var en utlänsk server men jag gick inn på den och folket pratade svenska

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha hög RP nivå och att kunna ha kul och vara med vänner och kunna ha realistiska jobb

Vad har du som mål att uppnå på Unive? har inte så många mål på servern det är väl mest att jag ska kunna ha kul på den

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar inte på nån annan har bara gjort men inte nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka