Nekad snoras07 | Ban överklagan[Ostholm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snoras07

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199112478684/

Ditt Hex-ID: 110000144ad5fdc

Vad är din discord tagg? seeray#6599

Vem var det som bannade dig? ostholm

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit avstängd för sunt förnuft 5 dagar återstår

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde ett senario då jag väntade på räddningstjänsten när dom kom in till stationen gick jag fram till han som satt i bilen med mask och en kniv i handen tvingade han att ge mig bilen jag tog bilen körde iväg för att dumpa den för jag skulle till ön och dumpa den och på bron till ön blir jag bannad för sunt förnuft i 5 dagar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. för att jag gjorde ett scenario då jag väntade på räddningstjänsten när dom kom in till stationen gick jag fram till han som satt i bilen med mask och en kniv i handen tvingade han att ge mig bilen jag tog bilen körde iväg för att dumpa den för jag skulle till ön och dumpa den och på bron till ön blir jag bannad för sunt förnuft i 5 dagar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det är en felaktig ban för att det hade kunnat hända i verkligheten och jag hade mask och hanska hela tiden och jag skulle ju dumpa den

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 av dem har varit delaktiga och en 60 minuters sv ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte stulit den men jag tyckte det var ett bra scenario

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte sno tjänte fordon men jag tyckte inte det var en ban på det för det blev ett bra scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka