Accepterad snoras07 | Ban överklagan [Albin04]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snoras07

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199112478684/

Ditt Hex-ID: 110000144ad5fdc

Vad är din discord tagg? sebban#7511

Vem var det som bannade dig? det står inte men det står att jag heter albin och att jag scammar folk närDu har blivit permanent avstängd för: Combatlogg scammar folk ~Albin Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se och jag sa det men han gick och bannade mig och sedan står det att jag combatlogga

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: Combatlogg scammar folk ~Albin Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se. jag heter inte ens albin

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?jag skulle sälja en bil till en kille och då drog vi iväg lite ifrån piren och så hade jag inget kontrakt och då sa jag jag ska bar köpa ett efter men jag glömde no att hålla inne n när jag sa det så han hörde inte dt men vi möttes och då hoppade han in i bilen ha nskulle köpa och vägraade och hoppa ut så jag kunde inte skriva över bilen på honom för jag vet bar a hur man gör med kontrakt men det går ej att göra genom en ruta och sedan försvann han bara och då drog jag och ställde inn bilen i mitt garage för min mamma sa att jag inte fick spela mer och då banna han mig när jag försökte komma in 1 timma senare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad.
jag skulle sälja en bil till en kille och då drog vi iväg lite ifrån piren och så hade jag inget kontrakt och då sa jag jag ska bar köpa ett efter men jag glömde no att hålla inne n när jag sa det så han hörde inte dt men vi möttes och då hoppade han in i bilen ha nskulle köpa och vägraade och hoppa ut så jag kunde inte skriva över bilen på honom för jag vet bar a hur man gör med kontrakt men det går ej att göra genom en ruta och sedan försvann han bara och då drog jag och ställde inn bilen i mitt garage för min mamma sa att jag inte fick spela mer och då banna han mig när jag försökte komma in 1 timma senare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig enligt mig och mina kompisar som var med. men ja ggjorde också fel med att inte säga med push to talk så att han inte hörde mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. den var bara 60min det var för halv ooc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja ja ghade kunnat hålla inne knappen eller tagit med honom till affären men ni kan kolla att det är sant att jag drog och köpte 4 kontrakt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska ta med mig folk är jag ska någon stans och ej glömma att hålla inne knappen

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka