Accepterad snoopen | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lastreet0707

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199537578298/

Ditt Hex-ID: 11000015e03e13a

Vad är din discord tagg? lastreet0855

Vem var det som bannade dig? Savage

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-12 163625.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror de bannade mig för sunt förnuft för att vi åkte till en skottlåsning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mitt gäng var vid huset och så var det ett annat gäng som hade kidnappat en av våra och krävde han på pengar. han gav dem pengar och sen släppte de han. han kom till oss och berättade . då skulle vi åka ner och prate med dem. vi ringde ett annat gäng som vi har bra kontakt med så att de kunde bli med oss ner. de kommer till vårat gänghus och så ska vi åka till dem. först åker vi till sjukan och tar vård och så åker det andra gänget som vi var med lite före för vi har några som fortfarande tar vård sen åker vi och då har ju ena gänget åkt före. vi kommer ner till gänget och då ser vi att de redan skjuter mot det gänget vi var med så såklart åker vi ner och ska hjälpa dem så vi kör ner och det gänget vi har krig mot skjuter tre skott mot oss och sen kör vi och ställer oss bakom en vägg och hoppar ut och skjuter de som skjuter skjuter mot våra grbbar sen åker vi där ifrån och då blir vi bannade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var felaktig men jag förstår att det såg ut som att vi bara kom till en skottlåsning och skjöt men vi hade planerat att vi skulle åka ner och prata med dem med det gänget vi var med. + att de som vi åkte ner och skjöt mot hade även ringt oss och sagt att vi skulle komma ner

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för power gaming förr, av den bannen lärde jag mig att man inte ska skita i att rpa på sina skador utan att även om man var själv eller något ska man i alla fall där man skadar sig rpa på sina skador, jag har också blivit bannad för lall förr och av det lärde jag mig att man ska vara seriös i alla situationer och inte bete sig på ett omoget sätt. jsen var det för kidnappa gäng som solo. att man inte ska kidnappa personer som är med gäng när man själv är solo och ska helst undvika situationer med gängmedlemmar när man själv är solo även om man har med sig kompisar. jag har också lärt mig att man kan skita i att göra större grejer av onödiga situationer och bara låta det vara.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade ju kunnat sagt till de som vi skulle åka ner med att de skulle vänta på oss för då hade det sett mycket bättre ut

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att man ska göra längre scenarion

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det har jag.

Tillbaka