Nekad snoken2 | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snoken2

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199741814284/

Ditt Hex-ID: steam:11000016a30460c

Vad är din discord tagg? Snoken0844

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: File(s) attached

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag bröt mot regeln "VDM" Jag snodde ett tjänstefordon jag vet att det ej är okej jag försöker lära mig reglerna eftersom jag är ny till fivem sedan kom den som ägde fordonet och då skulle jag köra därifrån sedan åkte jag och då råkade jag körde på Ägaren till fordonet och några sekunder efter det fick jag ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog ett tjänstefordon ägaren kom jag skulle köra iväg med fordonet råkade köra på Ägaren till fordonet och fick ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en giltig ban eftersom man ej får göra det jag tänkte bara sno fordonet det var inte meningen att jag skulle köra på något, vet att det inte är okej att sno fordon heller men vid denna tidpunkt visste jag inte det eftersom jag som sagt är ny till fivem Jag är läst på reglerna efter jag fick min ban, Ber verkligen om ursäkt till den jag körde på det var verkligen inte meningen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 4 tidigare bans som sagt är jag ny till fivem och håller fortfarande på att lära mig alla Serverns regler. Men som sagt vill jag verkligen be om ursäkt till den jag körde på det var verkligen inte meningen och jag hoppas den jag körde på kan förlåta mig detta ska aldrig ske igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Aldrig sno tjänstefordonet för hade jag inte snott fordonet hade jag aldrig råkat köra över något och då hade det aldrig lett till denna ban, jag är verkligen ledsen och ber verkligen om ursäkt för detta beteende det ska inte ske igen det lovar jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen gjort jag ska inte sno tjänstefordon det är inte okej, Jag ska inte heller använda fordon som vapen vilket i detta fall hände då jag råkade köra över 1 person, det var aldrig meningen att köra över någon det var bara meningen att sno fordonet då jag inte viste att man inte fick sno fordon men vilket jag är medveten om nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag. Jag vill bara förklara att jag är ny till fivem och är inte den bästa på alla regler eftersom jag är ny så detta kommer absolut inte hända igen eftersom jag läst reglerna och fattar nu att man inte får ta tjänstefordon, Jag vill återigen be om personen jag körde över det var aldrig meningen det ska aldrig ske igen, hoppas jag får en ny chans att bevisa att jag tagit lärdom utav min ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka