Nekad snoken | Ban överklagan [RealAbbee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snoken

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198208934149/

Ditt Hex-ID: 11000010ed26105 (Hex)

Vad är din discord tagg? snoken#1595

Vem var det som bannade dig? Grizly

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: lall, dåligbeteende ~Grizly Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev avstängd pågrund utav hur jag uttryckte mig jag sa vidriga saker som "knulla din morsa" och att jag skulle pissa på någons grav, eftersom jag var så inne i detta bråket så slängde jag ur mig kommentarer utan att tänka och jag förstår nu i efterhand att dom aldrig borde ha kommit upp i första hand vilket är något jag ber om ursäkt för.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag står vid piren kollar på bilar snackar men en polare typ en vanlig dag på vilken server som helst. Samtidigt som jag går runt där så kommer jag inte riktigt ihåg vad som startade hela grejen antingen var det han eller jag men det spelar ingen roll. Iallafall så börjar jag och denna killen bråka jag vet inte varför men vi forsatte bråka ett bra tag kanske fem minuter eller så jag slängde ur mig rent utsagt vidriga kommentarer som inte var passande alls men dom var inte menade OOC på något sätt alls utan allt var IC, iallafall så efter vi hade bråkat i fem minuter eller något så blev jag bannad och den andra killen fick någon typ av tempban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag förstår och respekterar min ban. Jag betedde mig extremt dåligt och sa saker man aldrig borde säga det var extremt omoget och jag förstår både varför ni bannade mig och anledningar ni skrev upp. Men jag vill att ni ska veta att lall inte är mitt mål på servern, jag har över 3000 timmar på FiveM och har spelat och spelar då och då fortfarande på NoPixel alltså den privata, detta skriver jag inte för att "flexa" utan för att visa upp merit på att jag inte är någon som går ifrån server till server för att lalla.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. -

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat för det första tänka en två gånger på vad jag skulle säga istället för att slänga ur mig första bästa, sedan hade jag kunnat ta distans från situationen och inte fortsatt när vi båda gått över gränsen utan istället gått därifrån eller bett om ursäkt eller liknande.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har kunnat kolla tillbaka på klippet då detta scenariot sker och jag har kunnat kolla på mig själv konstruktivt och jag har insett att mitt beteende inte var okej överhuvudtaget och det är klart att detta är något jag kommer förbättra extremt mycket om jag får en till chans på servern, sedan har jag även lärt mig att jag inte behöver vinna alla "vev" det går liksom att backa undan för vad vi gjorde var absolut inte okej det förstöde stämningen i området och jag tror inte att någon av oss tyckte det var roligt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka