Nekad snoken | Ban överklagan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snoken

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198208934149/

Ditt Hex-ID: 11000010ed26105 (Hex)

Vad är din discord tagg? snoken#1595

Vem var det som bannade dig? Grizly

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: lall, dåligbeteende ~Grizly Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag sprang runt och lallade på servern, jag pratade med brytning och letade efter bråk och betedde mig allmänt dåligt. I efterhand är det självklart att jag blir bannad och varför.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sprang runt vid piren vid alla bilar och var allmänt barnslig och lallig de flesta sket i mig men en kille tog upp vevet och vi började veva rätt så grovt alltså muntligt, jag skrek saker som "jag ska knulla din mamma" och "jag ska pissa på din farmors grav" vilket är extremt respektlöst och absolut inget som hör till en server som denna. Iallafall så forsatte vetet ett bra tag och vi båda blev rätt så arga vilket ledde till att vi skrek grovare och grovare saker till varandra tills vi båda blev bannade, allt var menat IC oavsett om jag lallade eller inte skulle jag inte säga så till någon OOC eller mena det på något sätt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig bann och jag förstår varför och orsaken till bannen jag betedde mig extremt dåligt och underskattade hur seriös servern faktiskt var jag lallade runt men har nu fått reda på att den är whitelist och man nästan inte kan spela en längre tid utan att vara WL därför vill jag ha en andra chans och bevisa att jag faktiskt kan spela seriöst. Jag gick in med en lallig inställning och allmänt dåligt beteende vilket såklart kommer att förändras om jag får komma in igen. Alltså vill jag inte försöka säga att det jag gjorde var på något sätt okej utan att jag lärt mig min läxa och vill kunna bevisa att jag kan spela seriöst.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. -

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade för det första kunnat känna av servern lite mer och gått in i discorden och sett att servern faktiskt är bra och inge owhitelistad skit server och på så sätt kunnat komma in med en annan bättre och mer seriös inställning, jag hade kunnat gå runt och försökt skapa vänner istället för fiender men oavsett hade jag kunnat bete mig bättre och faktiskt spelat seriöst.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, servern är mycket mer seriös än vad jag trodde har kollat streams osv och det är absolut en server som går att ta seriöst. Om jag får chansen att komma in en andra gång kommer jag gå in med en mer seriös inställning och faktiskt rollspela istället för att springa runt och lalla och istället använda mig av mitt förnuft. Gör om gör rätt så att säga. Vill alltså bara bevisa att jag kan och kommer spela mer seriöst samt spela med mina polare som nygligen börjat spela på servern alltså har jag ingen anledning att lalla igen om det är det ni oroar er för.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka