Accepterad snoken | Ban överklagan [Grizly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

snoken

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198208934149/

Ditt Hex-ID: 11000010ed26105 (Hex)

Vad är din discord tagg? snoken#1595

Vem var det som bannade dig? Grizly

Hur lång tid var din ban? Permanent (8:de augusti)

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: lall, dåligbeteende ~Grizly Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag betedde mig på ett vårdslöst och barnsligt sätt genom att "trolla" och lalla då jag sprang runt och aktivt letade efter bråk samtidigt som jag slängde ur mig grova saker i samband med detta vilket absolut inte var okej.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några jag träffade på server tidigare den kvällen åkte till piren, väl där så ställer vi oss där ett tag och pratar med folk som går förbi och folk som visar upp sina bilar och så. Sedan så blir jag lite små uttråkad och går runt och lallar lite smått genom att med en grov brytning fråga folk om dom vill köpa hash en kille jag frågar kallar mig för "dachri" och då började jag veva tillbaka och det slutade med att vi stod och skrek helt oacceptabla ord till varandra och efter ca 5 minuter blir vi båda bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inge felaktig bann jag gjorde fel och jag har kunnat kolla tillbaka på detta scenario och se att det var jag som provocerade och skrev dom värsta sakerna därav anser jag att bannen var helt rimlig. Detta var dock min första bann och jag tycker att det är extremt tråkigt att inte kunna komma in nu när flera av mina irls spelar på servern och även folk jag känner från nätet därför vill jag ha en andra chans och bevisa att jag kommer och kan spela seriöst.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte varit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade kunnat ställa tillbaka klockan hade jag stått kvar bland dom jag tidigare träffat, jag hade aldrig gått runt och bettet mig som ett klantarsel genom att provocera och veva med folk som jag inte kännde för en liten reaktion bara, jag hade aldrig gått fram från första början och hade istället loggat ut då det började bli tråkigt istället för att lalla.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, i framtiden kommer jag inte gå fram till främmande folk och bete mig som jag gjorde, helt ärligt kommer jag inte bete som jag gjorde under några omständigheter och i framtiden logga ut om jag börjar bli trött/utråkad och göra något annat. Kort fattat kan jag lova att detta aldrig kommer ske igen och att detta kommer vara min första och sista bann på unive.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka