Accepterad Snofsar | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snofsar

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? folkoool

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Niklas Remslir 1997-02-22

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Härligt stämningshöjande, förståndig, händig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag växte upp i Stockholm och hade en bra uppväxt. Skolan gick bra, även om det såklart fanns några utmaningar, vilket är en del av livet. Jag har alltid haft bra relationer med mina vänner, och vi har haft många roliga stunder tillsammans. När jag inte är med vänner, gillar jag att vara i garaget på kvällarna. Där kopplar jag av, gör praktiska saker och trivs i mitt eget sällskap. För mig handlar det om att slappna av och göra något kreativt. Jag har alltid gillat att arbeta med händerna, vilket har gett mig en viss teknisk förståelse. Framtidsplaner: Mitt största mål är att göra skillnad i samhället, och därför vill jag bli polis. Jag vill vara en trygghet för andra och bidra till en bättre värld. Polisyrket lockar mig eftersom jag vill hjälpa människor och påverka på ett konkret sätt. Jag ser det också som ett sätt att växa både i yrkeslivet och som person. Om polisyrket inte skulle bli aktuellt, har jag också en plan B. Jag har lång erfarenhet som mekaniker och trivs väldigt bra med det. Jag tycker om att arbeta med teknik och få saker att fungera. Oavsett vilken väg jag tar vill jag alltid känna att jag bidrar till samhället och gör något meningsfullt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med realism och engagemang i min roll som polis och ser fram emot att skapa roliga och intressanta scenarier för både mig själv och andra spelare. Jag tycker det är viktigt att alla får vara med och påverka scenarier och har inga problem med att samarbeta. Jag tror att jag kan vara en bra lagspelare och ta ansvar när det behövs. Om polisuppdrag inte är aktuella, har jag en backup-plan som mekaniker. Eftersom det är mitt yrke i verkligheten kan jag fortfarande bidra med praktiska och professionella lösningar när det behövs.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar om samspel och att förstå att ett scenario kan få en rolig utgång även om man "förlorar". Man behöver bara agera med respekt och vara öppen för att uppleva scenarier på ett mer mänskligt sätt, istället för att alltid fokusera på att vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte brutit mot några regler och har över 1000 timmar i GTA RP. Jag har spelat spelet i flera år nu.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Fear RP, Metagaming, Powergaming, Combatlogging, osv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hoppas vi hörs på muntliga intervjun. Mvh
 
Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
 
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
 
Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top