Nekad snobben2.0 | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snobben2.0

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Ange ditt födelsedatum 2 Juli 2008

Vad heter du på discord? Päron#2881

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardagar 15-23 typ helger 10-04

Hur länge har du spelat på Unive? typ i 3-4 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle sva bana alla halv ooc ooc lalare och andra som förstår rpn på servern. sen skulle jag också fixa så vianor fick lite bättre rp för där är det väldigt många som snackar ooc och annat och då när man jobbar så ser det bara bättre ut om alla följer reglerna. sen skulle jag också dva alla bilar som står trasiga runt om mappen och tex dom som buggar när man ska ta ut sin bil. Sen är det ju alltid kul att hjälpa staffsen för jag vet att dom har annat att göra en att dva en bil på torget.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag vill bli servervakt på unive mest för mitt yrke på servern men också för hela serverns intryck. Okej först varför jag vill bli är för att det är sjukt mycket folk som gör regelrbrott på vianor och det är så iriterande att se dom förstöra alla andras rp runt om. Sen står det massor med trasiga bilar utanför vianor dom skulle jag dva så det ser bättr ut från rpns perspektiv. Sen vill jag också bli servervakt för att det är ganska ofta det spawnar folk döda på torget och då kan jag ju resa dom det är också ofta det händer att bilarna buggar vid garaget då kan jag dva dom. Och sist är det för att hjälpa staffsen lite för jag vet hur mycket dom har och göra

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag skulle bidra med sjuk hög rp jag skulle sv banna lalare rdmar vdmare och alla andra som bryter mott regler sen skulle det bli bättre rp på vianor för jag jobbar oftas 3-4 timmar om dagen. sen skulle jag hjälpa staffs med att dva bilar och banna lalare för staffs behöver specca vid piren tex där det lalas och snackar ooc mycket

Varför ska just du bli servervakt? jag ska bli servervakt för att jag känner att det är svårt att få en staff att specca vid tex vianor och då kan jag sv banna alla lallare ist för att staffs behöver göra det för dom har vikitgare saker för sig tex att ta support i dc. sen ska jag också bli servervakt för att jag känner att det är vädligt mycket trasiga bilar som borde bli dvade det förstör bara rpn att det står massor trassiga bilar överalt

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli servervakt för det är mycket ooc och halv ooc vid vianor och anra ställen på servern och då ska dom lära sig att rpa bättre och då kan jag sv banna då för då föstör det inte andras rp. sen vill jag med bli servervakt för då kan man ha på toggleid så man kan reporta alla som behöve längre bann eller något annan så staffs kan komma. sen vill jag med bli för att det 'är mycket trasiga bilar som bara står utanför vianor och det blir dålig rpa att det såtr trasiga bilar utanför

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /noclip - (gör att man kan flyga runt osynligt henom väggar och mark, åker runt och speccar) /sqlban "id" "tid" "anledning" - ( det är ban kommandot som bannar folk) /sqlbanoffline - (samma sak som sqlban förutom att man gör det när spelaren man vill banna är offline) /sqlunban - (för att unbanna någon) /spec - (för att specca någon) /revive "id" - (för att revive någon) /dv - (tar bort ett fordon) /bring - (för att tpa någon där du är) /car - (för att spawna fram en bil) /goto "id" - (gå till id) /togglename /tpm - (du blir teleporterad til waypionten på mappen) /kick "id" "anledning" /svban "id" "anledning" - (för att banna i 60 min bara) /sv - (för att skriva i servervakt chatten) /sc - (för att skriva i support chatten) /freeze - (för att frysa en person) /setjob - "id" "jobbname" "grade" (Du sätter dog själv eller andra som olika jobb exempel) /giveitem /giveweapon /givemoney /skin "id" /sqlbanhistory - (för att kolla någon ban history) /announce - (skickar ut ett meddelande till hela servern) /areport -

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har varit bannad 10+ gånger nästan alla var när jag inte var medlem eller när jag inte kunnde reglerna men nu har jga inte varit bannad på väldigt länge.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka