Vidare till intervju SnobbeN | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SnobbeN

Icke Medlem
Meddelanden
279
Reaction score
47
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198838923953/

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? SnobbeN#3459

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Aarón Romano en kille som nyss flyttat till sverige från italien, Aarón börjat nyss plugga på universitet, Aarón Romano och hans mamma har börjat jobba på en trädgårdshandel och dem båda söker fast anställning, Aarón Romano’s mamma vill flytta från deras 1:a till en trea eller ett hus, Aarón Romano pluggar till en elektriker och egenföretagare och han har en passion för motorer, han är ingen motor nörd men han kan ses som det, han fördjupar sig bara i dess bilar och motorcyklar han har, Aarón Romano har nyss tagit Tung mc alltså A kort, han köpte en Yamaha MT-07 då han tog sitt tunga körkort vid 22 då han haft medelstor mc (A2) i Två år, (Vanliga gränsen 24)
Aarón Romano ska söka nytt jobb eller söka sig en klubb eller ett kompisgäng han kan hänga med, pengar är han definitivt inte ute efter Aarón Romano är en social man som vill lyckas med den sociala delen och vill ha stabila kompisar som man kan snacka och eller dela med sig djupa saker som kan backa han och han kan backa dem, det kriminella livet är ett big no no för Aarón Romano, Aarón vill inte ha ett kriminellt liv då han respekterar och vill ha ett svensk medborgarskap och ett rent register, han mamma önskar han väl och det gör han samma, detta strävar Aarón för och det kan jag lovade dig att han mamma och pappa i himlen med. Aarón vill köpa en ny gravsten till hans pappa Fiorino i sverige som han kan åka till och ta hand om med hans mamma…

(fortsättning följer, denna storyn bygger på i rpn och kommer utvecklas desto mer jag ropar på karaktären)

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har varit det förut och önskar att komma tbx :)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Utveckling. Jag vill utveckla nya männiksor till en ny nivå av rp, det är viktigt att man lär unga hur man ska rpa på rätt sätt så dem kan komma långt och tycka det är kul med rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska inte rpa för din egen vinst det ska vara så verklighets tolkats som möjligt.

Hur hittade du Unive? 2 år sedan och det kommer och går när man rpa så detta är en gateway server för mig när jag vill tbx i rp

Tillbaka