Accepterad snipez | Ban Överklagan [VOID]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sn1pez

Medlem
Meddelanden
163
Reaction score
-3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199293482729/

Ditt Hex-ID: 11000014f7746e9

Vad är din discord tagg? Sn1pez #9632

Vem var det som bannade dig? VOID

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230226_135009.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag försökte stoppa en icke-medlem som hade snott en polis bil och tänkte vdma folk på piren eller folk på andra ställen, jag skulle försöka bromsa in han så han skulle stanna och hoppa ut istället för att fortsätta köra, när jag körde bakom han så dsyncade jag in i han så det såg ut som en pittning, det var inte med mening och jag skulle inte pitta han, när vi kom från piren parkeringen så gasade han på och jag gasade efter, han bromsa in och svängde och det var jag ej berädd på så hann ej bromsa så jag krocka in i han och han flög in i vägen och körde väg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag försökte stoppa en icke-medlem som hade snott en polis bil och tänkte vdma folk på piren eller folk på andra ställen, jag skulle försöka bromsa in han så han skulle stanna och hoppa ut istället för att fortsätta köra, när jag körde bakom han så dsyncade jag in i han så det såg ut som en pittning, det var inte med mening och jag skulle inte pitta han, när vi kom från piren parkeringen så gasade han på och jag gasade efter, han bromsa in och svängde och det var jag ej berädd på så hann ej bromsa så jag krocka in i han och han flög in i vägen och körde väg, jag stannade och rpade på skador och sen körde efter då tänkte jag istället att staffs får ta det jobbet och då skulle jag åka fram och ta id på han men precis då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel då jag ej tog id på han och hoppade support eller gjorde /help eller /report ig, jag förstår att jag blev bannad men det var ej med mening, som sagt jag hann inte bromsa när han bromsa in så jag råkade köra in i han.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom av mina bans då jag frågat staffsen varför dem banna mig och då efter min ban är över så har jag lärt mig att ej göra om samma misstag som jag gjorde då, jag har tagit mycket lärdom av dem bansen jag fått och inte blivit bannad en gång till av samma orsak.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta id på han som hade tagit polis bilen och kontakta staffs antingen hoppat support eller använt mig av /help eller /report och inte försöka lösa det själv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte göra om samma misstag och istället kontakta staffs istället för att försöka lösa problemet själv. Jag kommer inte göra om samma misstag igen efter min ban är klar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Du verkar förstå det vi diskuterat i PM att du inte får rätten att begå regelbrott baraför att stoppa någon annan som gör det. Jag uppskattar det och godkänner din överklagan.

Godkänd.

Tillbaka