Nekad Snillewillepillee | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snillewillepillee

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn i verkligheten är William kallas oftast Wille.

Vad är ditt discord namn? W.G#6647

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Nilsson och han är 36 år gammal. Han har just flyttat in i en ny stad Unive har har tidigare bott i staden i halva sitt liv men så ville han resa runt och i olika städer. Johan han är han utforskare och har varit de ända sen han var 8 år gammal. Johan han hade en farfar som han levde med när han var barn för hans föräldrar hade gått bort när han var bara 6 år gammal i en bil krasch. Johan han var en som fin kille han var snäll, rolig och han vara bra den bästa sonen man kunde ha men så gick hans föräldrar bort och Johan var tvungen att flytta in till hans farfar. Hans farfar var en forskare och Johan var ganska blyg dom första dagarna för han hade inte riktigt hunnit lära känna sin farfar så bra. Han var ganska nyfiken i vad hans farfar gjorde så en dag så fråga han vad han gjorde och han började prata om vad han gjorde och tiden gick och Johan blir större. Johan är nu 30 år gammal och han flyttar ifrån hans farfar och börjar utforska världen. Johan började med staden ortenwave och när han var klar där så reste han till en annan stad som heter Deverse. Nu är Johan 36 år gammal och han flyttar till en ny stad som är kallad Unive. Några dagar har gått och Johan har redan skaffat sig ett hotel där han kan bo. Några dagar har gått och Johan har kolla runt lite i staden och lära känna folk. Johan tycker att Unive är en jätte intressant stad så han flyttar in i staden och bor där just nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har jätte bra erfarenheter i rpen. Jag kan rpa jätte bra spelar ingen roll ifall jag är meko eller något annat jag har jätte bra erfarenheter med i rpen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid måste vara den som vinner scenariot och kunna vara med i ett scenario utan att man vinner genom att du kanske gör ett bank rån med du blir tagen och du blir sur för att du förlorade scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, grund reglerna rdm döda utan anledning, vdm döda någon med hjälp av ett fordon, suntförnuft att man utgår för verkligheten alltså att skulle jag gjort det här ifall detta var irl, copbait de ä när man gör något som ska kunna dra åt en polisens uppmärksamhet, fear rp att man är rädd som sitt liv att man rpar att man är rädd som liv, meta gaming när man tar info från t.ex twitch för att kunna för att få fördelar i spelet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat fivem på roleplay servers i snart 2 år tid och har haft medlem på alla server om inte högre roller.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning: Du är bannad.

Du får ansöka igen när din ban gått ut. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka