Nekad Snigge_Sne | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snigge_Sne

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten

Vad är ditt discord namn? sigge_c

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Larsson Han är en ung man som fyller 22 i år. han var uppväxt bland kriminalitet i ung ålder och ville inte gå dem vägarna, när han var 14 var han tvungen att flytta till en fosterfamilj för att han hade gjort flertals brott, Brotten han gjorde var vapenbrott samt narkotikabrott, när hans föräldrar fick reda på det Kalle har gjort så var han tvungen att flytta till en foster familj. när han kom till fosterfamiljen möte han en grabb som förändrade hans liv, han heter Lasse. Lasse förändrade Kalles liv på ett positivt sett eftersom de kom nära varandra fick lära känna och Lasse Lärde Kalle att inte va lika aggresiv och att han fick ett bra liv efter all kriminalitet som hände innan han kom dit. Kalle och Lasse gjorde allt tillsammans. om nån ville gå ut på stan skulle båda det. ville nån spela tv-spel ville den andra det. Kalle och Lasse kom till samma fosterfamilj fast kalle kom 5 år efter Lasse. Kalle och Lasse bodde i Uppsala Sen flyttade Kalle och Lasse till Unive. Kalle är allmänt snäll men håller man på och är elak kommer han bli våldsam samt sur. Kalle och Lasse valde de att flytta ihop i staden Unive. Han och Lasse vill hålla sig tillsammans för alltid. Lasse och kalle har likadana intressen och gillar samma saker. Lasse och Kalle är som ride or dies. Kalle är ute efter att få så många kompisar det går Kalle i ung ålder ville han bli mekaniker eller polis men på grund av han kriminella bakgrund kommer han inte vela va polis igen. Kalle vill fortfarande arbeta inom fordon, som tex Mekonomen eller Autoexperten. Han är lite sugen på att jobba på Securitas för att träffa ungdomar som hade det som han och hjälpa det innan samma sak händer dem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med realistisk RP, Suntförnuft. rolig och positiv upplevelse, vill också göra alla scenarios roliga och kreativa åt alla

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tex om du rpar som kriminell och du gör ett Rån, då ska det vara 50-50 i chans. annars blir det inte kul om polisen / kriminella förlorar varenda scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna. RDM - Random Death Match. det är när man dödar nån utan att ha ett bakomliggande scenario. VDM - Vehicle Death Match Det är när man använder sig av ett fordon för att kunna döda nån. Suntförnuft. - att man tänker på det man gör tex om det är realistiskt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rpat inom fivem i 5+ år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nep det var allt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka