Nekad snigeln123 | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snigeln123

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/whatshouldiuse4433/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? oompa loompa#5194

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Snigeln Snigelnsson, han var stjärnskådespelare i den kända serien Björnes Magasin. Snigeln är lite seg men han är trevlig och har mycket att erbjuda till staden. Snigeln är inte jätte intresserad av att hitta kärlek han vill bara tjäna pengar och leva ett lyxigt liv med sina bästa vänner. Snigeln gillar att köra runt i sin nyligen köpta Volkswagen Golf, dock har Snigeln också utvecklat ett spel beroende sen succé serien Björnes Magasin slutade, han lägger 2000 kronor om dagen på trisslotter.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en social person som gillar att rpa med folk, jag tröttnade på fivem ett tag men sen hittade jag multistaden och tyckte att de var en rolig server att spela på. De jag kan bidra till serven med är humor, rolig rp, hjälpsamhet mot andra personer. Jag har ganska mycket erfarenhet inom rp då jag har varit sjukvårdare, polis, mekaniker.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker servern har en bra balans på seriös rp och rolig rp, alla verkar trevliga. Jag vill utveckla min förmåga att rpa på servern genom att få whitelistade jobb.

Hur hittade du Multistaden? Jag och min kompis letade efter servrar att spela på så hittade vi den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill få folk att ha kul genom att hjälpa dem eller bara berätta ett skämt. Jag vill också utveckla min rp genom att rpa med andra folk och lära sig av dem. Jag vill gärna lärare mig hur man arbetar inom vissa jobb som till exempel mäklare och bilförsäljare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka