Accepterad Snigeleliteeee | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snigeleliteeee

Icke Medlem
Meddelanden
371
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? theeo123

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Håkan Lindqvist 30

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, trevlig, Erfaren

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Det är en kille som heter Håkan och han Bodde med sina pappa och mamma och dem var från ryskan men där var en speciell sak med han hans pappa var efterlyst i Ryssland för gängkriminell för att han var med i gäng men alla tror att han är en vanlig Svensson men den sanna historien är att det är han inte han är en kriminell kille som började tidig dra sig till problem som liten sen blev det bara värre han började sälja droger som 12 år gammal och sen gick det bara värre för han i livet då han började odla droger i familjens hus och hans föräldrar visste inget om de och sen behövde man bara mer pengar så då började han som 13 år stasha Gun hemma i källaren för att få pengar och det blev bara värre när hans föräldrar pengar sig när han var 13 och då började han vara ute mer till långt på nätterna och då kom han i kontakt med ett gäng för första gången som hette Kartellen och han började hänga med dem när han var 14 och han beslutade sig för att gå med han var med där och han hade precis får tag i en pistol för första gången så dem bestämde sig för att dem skulle råna en bank för att få pengar och det gick bra dem tog sig därifrån utan att bli på komma och efter han hade fyllt 15 så bestämde Håkans pappa att flytta tbx till Ryssland för att Håkan skulle kunna få en nystart på livet men det gick inte som tänkt då Håkan då när han var 15 han gick reda på att hans pappa var med i den Ryska maffian och det fick han att inse varför i egentligen hans pappa ville flytta tbx och då som 26 år så dog hans pappa i en skjutning och då så kände han extremt mycket sorg och då så bestämde han sig för att han ville göra maffian så stark att han kunna hämnas på dem som gjorde de och då måste han få svar på en ansökan han har gjort till bossen för att han är så gammal så han kommer inte klara de

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bli wl igen på unive just för att jag verkligen brinner för att rpa här. Jag har även hög rp nivå och vet hur man ska rpa när det gäller både lagligt och olagligt. Jag kommer bidra med bra rp och långa rp scenarion så att det blir roligt för alla som är med. Jag kommer försöka bjuda in så många som möjligt i rpet så att alla får vara med och delta i rp scenarion. Jag sträver inte för att vinna scenarion och jag kan ta en förlust. Jag kommer inte hoppa i support bara för att men förlorar 1 scenarion och man förlorar saker. Utan jag rpar för att det är kul. Jag vill även säga till så att alla kommer trivas på servern och inte bara vara jobbiga mot folk

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man t.ex inte alltid måste vinna ett scenario och att ett scenario ska kunna vara roligt även fast att man inte vinner det eller förlorar sina grejer.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja fearrp det var en kille som riktade på mig och jag valde att skjuta ändå vilket var väldigt osmart, men efter det så har jag aldrig blivitrt bannad för det och lärt mig att man inte ska skjuta om någon riktar

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm,fearrp,copbait

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka