Nekad Snigeleliteeee | Beslut Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snigeleliteeee

Icke Medlem
Meddelanden
371
Reaction score
17
Ditt discord namn: theeo123

Ditt Hex-ID: steam:11000010989ae3d

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim, samt ban

Vem/vilka tog beslutet? V8an och 3lvis

Varför tror du själv att beslutet togs? För att staffsen inte fattar hur kriminell rp fungerar när dom alltid säger att allt handlar om social rp i varje jävla scenario. Det är inte rimligt att en bil kan köra utifrån ett gänghus där dom precis skjutit emot oss och vi ser när dom kör ut att man inte kan skjuta bara för att det "KAN VARA" en annan person. Ingen i hela världen hade inte skjutit mot en bil som kör utifrån ett gänghus där dom stått på tak och skjutit på oss. Ingen som inte har något med gänget att göra hade ens kört till en random skottlossningen bara för att kolla. En civil person hade aldrig kört till en skottlossning bara för att kolla vad som händer. Dom som inte har något med scenariot och kriget att göra hade varit rädda för skottscenariot och eftersom att i verkligheten så har du bara 1 liv du hade hellre dödat en civil än att själv bli dödad. Jag ligger benad brevid en dmg medlem så jag kör allt för att ta mig därifrån och att inte dö.

Hur är beslutet felaktigt? Vi skjuter mot dmg och dom skjuter mot oss. Dom börjar skjuta ifrån deras egna gänghus och benar mig sedan kör dom utifrån deras gänghus och kör fram till mig och jag ställer mig upp och skjuter mot dom eftersom att jag solklart sett när dom kör ut ifrån derras gänghus som dom precis sköt ifrån.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Fick aldrig klipp men det ska finnas i bevismaterial när jag blev bannad där man ser att dom klart och tydligt kör utifrån deras gänghus.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka